Лого ЄВРО-2012

Емблеми футбольних федерацій та різних змагань

Чи Вам сподобалося лого ЄВРО-2012?

5 - Так, дуже сподобалося.
1
8%
4 - Сподобалося, хоча могло бути краще.
2
17%
3 - Загалом, задовільне.
3
25%
2 - Не зовсім вдале.
5
42%
1 - Нікуди не годиться.
1
8%
 
Всього голосів : 12

Re: Лого ЄВРО-2012

Повідомлення ABG » 30 серпня 2010, 11:29

До теми:

Бренд Міста – Справа Містян
Автор: Валерій Пекар Дата: П'ят, 16/07/2010
http://innovations.com.ua/uk/articles/4/22/1704
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 12725
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів

Re: Лого ЄВРО-2012

Повідомлення ABG » 05 листопада 2010, 12:03

Україна випустила промоційний ролик до Євро-2012
4.11.2010
Віце-прем’єр-міністр України Борис Колесніков 4 листопада в прес-центрі «Україна-2012» презентував рекламний ролик України до Євро-2012.
Саме поширенням цього кліпу в ефірі провідних європейських телекомпаній й розпочинається промоційна кампанія нашої країни до єврочемпіонату.
Уже з 15 листопада ролик можна буде побачити на телеканалах Euronews та Eurosport, а з грудня – на британському BBC.
(http://ukraine2012.gov.ua/publication/n ... 25955.html)

Трансляція телевізійного рекламного ролика для формування позитивного іміджу України до Євро-2012 розпочнеться на телеканалах Euronews, Eurosport і ВВС в листопаді - грудні 2010 року, повідомив віце-прем'єр Борис Колесніков.
"Я думаю, перший показ буде на Euronews, Eurosport 15 листопада, а на ВВС - на початку грудня", - сказав він на презентації промо-ролика і нового логотипу України в Києві в четвер.
Творцем ролика стала продакшн-студія "Shootgroup" (український режисер Юліан Улибін та німецький оператор Торстен Ліпсток).
За словами Колеснікова, метою ролика є знайомство, насамперед, європейців із колоритом українського народу, його духом свободи і гостинністю. "До недавнього часу Україна була "terra incognita" для більшості європейських громадян. Цим промо-роликом, слоган до якого не випадково обрано "Switch on", ми збираємося "увімкнути" Україну для світу – дати можливість пізнати і запалити її в серцях іноземців", – сказав Колесніков.
Як розповів режисер промо-ролика Юліан Улибін, в основі сюжету – приїзд до України іноземців, котрі на власні очі побачили нашу країну і відкрили її для себе – нову, невідому, але сучасну державу.
"Ролик "Увімкни Україну" – перенесення у казково-незабутній світ нашої країни. Нічого подібного в українській промоції за кордоном донині не було створено. Земля України з її розкішними природніми краєвидами, історія та архітектурні надбання, традиції й загадки українського народу мало кому відомі у світі. Ми хочемо якнайкраще представити нашу країну в Європі. Для нас це надзвичайний досвід", – каже пан Улибін.
Ролик триває 90 секунд. Є також його короткі варіанти – по 60 та 30 секунд. Усі ці кліпи транслюватимуться на європейських телеканалах Euronews, Eurosport та BBC.
Зазначимо, що робота над роликом тривала з 12 жовтня по 1 листопада цього року. Зйомки відбувалися в найяскравіших та найцікавіших місцях України, побачивши які іноземці захотіли б відвідати Україну.
(http://newsru.ua/sport/04nov2010/ewro_logo.html)
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 12725
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів

Re: Лого ЄВРО-2012

Повідомлення ABG » 16 листопада 2010, 20:23

Польські міста отримали логотипи до Євро-2012
28.10.2010
Польські приймаючі міста отримали логотипи до Євро-2012. Їх було представлено на спеціальній прес-конференції, яка сьогодні відбулася у Варшаві за участі операційного директора УЄФА Мартіна Каллена, міністра спорту та туризму Польщі Адама Герша, президента Польського футбольного Союзу (PZPN) Гжегожа Лято, директора Євро-2012 в Польщі Адама Ольковича та мерів польських міст, які прийматимуть матчі континентальної першості.
Символ кожного з міст чемпіонату складається зі зменшеного логотипу турніру Євро-2012 з лівої сторони та графічного елементу, що ідентифікує місто, з правої.
Зокрема, на логотипі Вроцлава поряд з емблемою Євро-2012 зображено Грюнвальдський міст. Споруда, яка нещодавно відзначила сторіччя, є однією з найбільш визначною пам’яткою архітектури столиці Нижньої Силезії. Появу усмішок на євроемблемі міста представники вроцлавської влади пояснили як ідею, що підкреслює відкритий і гостинний характер міста.
На логотипі польської столиці - силует Сирени, войовничої захисниці Варшави, яка, до речі, є давнім символом на гербі міста.
На логотипі приморського Гданська є Нептун. А Познань своєю емблемою обрав різнокольоровий м’яч, що складається з багатьох елементів-символів сучасності.
Українські міста представили свої логотипи ще 8 червня, під час акції, приуроченій двом рокам до старту Євро-2012.
(http://2012ua.net/news/fotonovina_polsk ... 10-28-6387)
Приєднані файли
Warszawa.jpg
Warszawa.jpg (25.77 Кб) Переглянуто 9751 разів
Wroclaw.jpg
Wroclaw.jpg (27.99 Кб) Переглянуто 9751 разів
Gdansk.jpg
Gdansk.jpg (31.04 Кб) Переглянуто 9751 разів
Poznan.jpg
Poznan.jpg (26.33 Кб) Переглянуто 9751 разів
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 12725
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів

Re: Лого ЄВРО-2012

Повідомлення Oskar » 06 грудня 2010, 13:44

Наша держава гарантувала УЄФА захист прав інтелектуальної власності відповідно до законів України та чинних міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України – йдеться у повідомленні прес-служби МОК.

Володимир Жаров: «Інтелектуальний щит» УЄФА
19.11.2010
Держдепартамент інтелектуальної власності МОН України спільно з УЄФА розробляють законопроект, який посилить захист авторських прав європейського футбольного союзу та його комерційних партнерів до Євро-2012.
Уже на наступному тижні фахівці держдепартаменту планують доопрацювати й узгодити з УЄФА кінцеву редакцію законопроекту «Про організацію та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні», де детальніше прописуватимуться питання права інтелектуальної власності УЄФА. Після цього законопроект мають подати на затвердження до Верховної Ради.
Бажання УЄФА ущільнити захист своїх прав та пильно стежити за їхнім дотриманням зрозуміле, адже прибутки від продажу інтелектуальної власності є основним доходом УЄФА.
Ситуацію в Україні із захистом прав інтелектуальної власності УЄФА, а також пропозиції змін до закону про Євро-2012 прокоментував перший заступник голови Державного департаменту інтелектуальної власності МОН України Володимир Жаров.
- Як в Україні захищаються права інтелектуальної власності УЄФА в контексті підготовки до Євро-2012?
- В Україні є законодавство, яке дозволяє вирішувати питання захисту прав інтелектуальної власності. У нас є 11 спеціальних законів і більше 100 підзаконних актів, прийнятих Кабміном, профільними міністерствами, які відповідають світовим стандартам, нормам СОТ.
Проте у вимогах УЄФА щодо захисту прав інтелектуальної власності є свої особливості, які вимагають законодавчого закріплення. Поняття інтелектуальної власності УЄФА ширше, аніж поняття інтелектуальної власності, яке діє у всьому світі.
Наприклад, в УЄФА є поняття права на об'єкти стандартизації, поняття паразитичний або недозволений маркетинг (коли хтось користується іміджем відомої фірми і видає її за свою), права на радіо і телетрансляцію футбольних матчів. Але ці питання не прописані в українському законодавстві.
- Що необхідно зробити, щоб адаптувати українське законодавство до вимог УЄФА?
- Зараз у нас прийнятий і діє Закон України про проведення фінальної частини чемпіонату. У ньому тільки одна стаття 9 – присвячена захисту прав інтелектуальної власності. Ми хочемо внести зміни до цього закону. Законопроект ми вже підготували і направили в УЄФА, ми отримали від Союзу зауваження і працюємо над ними. Через тиждень-два до нас приїдуть представники УЄФА і ми доопрацюємо кінцеву узгоджену редакцію цього законопроекту.
Далі потрібно, щоб законопроект прийняла Верховна Рада, оскільки там подається чіткіше і об'єктивніше поняття інтелектуальної власності.
- Як в Україні відбувається реєстрація об’єктів прав інтелектуальної власності УЄФА?
- Держдепартамент інтелектуальної власності, який працює при Міністерстві освіти і науки України, здійснює цю реєстрацію. Ми брали на себе зобов'язання якнайшвидше реєструвати об’єкти прав інтелектуальної власності УЄФА та його комерційних партнерів.
Нам доручили це робити за 6 місяців, при тому, що зазвичай процес реєстрації відбувається протягом року. В свою чергу, ми створили експертну групу, яка реєструє об’єкти права за 4 місяці.
- Ви згадували про недозволений маркетинг. В який спосіб можна боротися з ним і супутньою контрафактною продукцією?
- Багато людей, як фізичні, так і юридичні особи, подають недобросовісні заявки на реєстрацію, адже знають, що на товари з емблемою УЄФА буде попит.
У цьому випадку ми повинні моніторити ситуацію, знаходити заявки, які суперечать правам УЄФА і обов'язково відмовляти в реєстрації. Ця робота вимагає дуже багато зусиль, оскільки заявок щороку подається по 50-60 тисяч.
Наступного року, я впевнений, спроб недобросовісно заробити буде ще більше. Адже кожен турист захоче купити сувеніри, футболки, спортивне взуття, м'ячі з символікою УЄФА Євро-2012. Чим ближче подія, тим більше людей спробує обійти закон.
- Як же вберегти українські ринки від контрафакту?
- Дуже важливо постійно робити ревізію контрафакту.
Я впевнений, що не лише на території нашої країни будуть спроби виробляти контрафакт. Такий товар намагатимуться завозити до нас. Тут митниця повинна стояти на варті. Подібна продукція не має заполонити наші ринки і торгові точки. Для успішної боротьби з цим явищем потрібна спільна робота правоохоронних органів, судів, прокуратури, Антимонопольного комітету, а також чіткий розподіл функцій органів влади. Усе це ми також плануємо закріпити в законі, який розробляється.
http://www.komitet12.org.ua/2010-03-01- ... ir-zharov-
Аватар користувача
Oskar
 
Повідомлення: 1152
З нами з: 21 грудня 2009, 15:54

Поперед.

Повернутись в Футбол - федерації, чемпіонати, ліги

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей