НОВИЙ ЛОГОТИП VOLVO 30.12.2005
Переглянувши засоби вираження індивідуальності бренду, Volvo Car Corporation вирішила оновити Залізну емблему (Iron Mark) і зробити її основним логотипом. Новий повнокольоровий логотип чітко проголошує, яким бренд є сьогодні та яким корпорація бачить його в майбутньому. Це нововведення також дозволяє зменшити кількість логотипів, які Volvo вживає в комунікаціях.
Залізна емблема існує вже понад 75 років, але досі вона використовувалась лише як тривимірний символ на автомобілях Volvo .
В основі логотипа лежить одна з найстаріших і найпоширеніших ідеограм західної культури. Спершу вона позначала планету Марс у Римській імперії. Оскільки вона також була символом римського бога війни Марса та чоловічої статі, між символом Марса і металом, з якого на той час виготовлялася більшість зброї, з давніх-давен встановився тісний взаємозв'язок.
По суті, ця ідеограма довго була символом залізорудної і сталеливарної промисловості, не в останню чергу й у Швеції. Залізна табличка на автомобілі мала підхопити цю символіку, розвинути тему і створити асоціації з шанованими традиціями шведської сталеливарної промисловості; зі сталлю та міццю. На новому авто також почало красуватися ім'я "Volvo", виписане своїм власним шрифтом.
Логотип був довершений діагональною смугою, що йшла навкіс радіатора з верхнього лівого до нижнього правого кута, вже на першому автомобілі в квітні 1927 року. Смуга спочатку мала технічне призначення: вона утримувала хромову табличку на місці. Але поступово вона перетворювалася на декоративний символ. Вона все ще розміщується на решітці кожного автомобіля Volvo. А центр рульового колеса все ще прикрашений символом заліза.
Ретельні дослідження показали, що Залізна емблема має величезне емоційне значення, як для клієнтів, так і для співробітників компанії Volvo. Вона сприймається як символ сучасного і першокласного бренду.
Раніше логотип Volvo і рекламний слоган „For life" поєднувались і утворювали єдиний художній образ. Із появою оновленої Залізної емблему рекламний слоган став окремим елементом дизайну.
Залізна емблема має з'явитись після Женевського автосалону, що відбудеться в березні 2006 року.
(
http://news.infocar.com.ua/noviy_logoti ... _2810.html)