Сторінка 1 з 1

Ребрендинг

ПовідомленняДодано: 05 січня 2010, 17:45
ABG
Цікавий матеріал на: http://blog.management.com.ua/item/926
"Ребрендінг логотипів світових компаній у 2010 році: Знайди 10 відмінностей"

Re: Ребрендинг

ПовідомленняДодано: 13 січня 2010, 21:25
ABG
На http://nokiandrive.com.ua/detailnews.do ... &locale=ua:

В Сadillac буде нова емблема
10.12.2009.
Швидше за все, автомобілі Сadillac в недалекому майбутньому отримають оновлену емблему.
Нічого кардинально нового в ній не буде, але емблема стане більш рельєфною, а кольори виявляться яскравішими. Варто відзначити, що минуле зміни емблеми Cadillac було проведене рівно 10 років тому. Причому, тоді йшлося про дійсно серйозну модернізацію.
Цікавий факт той, що рівно 100 років тому концерн General Motors придбав компанію Cadillac за $5,5 млн. Можливо що оновлення логотипу станеться не просто так.

Re: Ребрендинг

ПовідомленняДодано: 13 січня 2010, 21:31
ABG
На http://ua.drugasmuga.com/news/autoworld/13516.html:

Peugeot представляє новий логотип та слоган
12.01.2010
На емблемі марки залишився лев, але його зображення стало більш гранованим і об'ємним, фон - глибшим.
Peugeot представляє новий логотип, нове позиціонування марки і новий слоган.
На емблемі марки залишився лев, але його зображення стало більш гранованим і об'ємним, фон - глибшим. Новий логотип вже розміщений на концепті родстера Peugeot SR1. Вже навесні нова емблема прикрасить серійне купе Peugeot RCZ (в Росії його продажі почнуться в першій половині 2010 року). На інших моделях бренду емблема буде змінюватися при оновленні поколінь.
Новий слоган покликаний підкреслити репозиціювання бренду. Він буде звучать однаково у всіх країнах: Peugeot, Motion & Emotion.

Re: Ребрендинг

ПовідомленняДодано: 14 січня 2010, 12:43
olenasambul
Ребрендинг 120 АЗС ТНК-ВР завершится в 2010 году
Российско-британская ТНК-ВР в 2010 году планирует завершить ребрендинг 120 автозаправочных станция (АЗС) в Москве и Московской области, купленных в прошлом году, сообщает РИА Новости.
В настоящее время ТНК-ВР принадлежит 708 АЗС, работающих под брендом ТНК, в России и на Украине.
http://ukroil.com.ua/news/show/23165.html

Re: Ребрендинг

ПовідомленняДодано: 02 березня 2010, 19:26
ABG
Дещо застаріла інформація, але цікава:

НОВИЙ ЛОГОТИП VOLVO
30.12.2005
Переглянувши засоби вираження індивідуальності бренду, Volvo Car Corporation вирішила оновити Залізну емблему (Iron Mark) і зробити її основним логотипом. Новий повнокольоровий логотип чітко проголошує, яким бренд є сьогодні та яким корпорація бачить його в майбутньому. Це нововведення також дозволяє зменшити кількість логотипів, які Volvo вживає в комунікаціях.
Залізна емблема існує вже понад 75 років, але досі вона використовувалась лише як тривимірний символ на автомобілях Volvo .
В основі логотипа лежить одна з найстаріших і найпоширеніших ідеограм західної культури. Спершу вона позначала планету Марс у Римській імперії. Оскільки вона також була символом римського бога війни Марса та чоловічої статі, між символом Марса і металом, з якого на той час виготовлялася більшість зброї, з давніх-давен встановився тісний взаємозв'язок.
По суті, ця ідеограма довго була символом залізорудної і сталеливарної промисловості, не в останню чергу й у Швеції. Залізна табличка на автомобілі мала підхопити цю символіку, розвинути тему і створити асоціації з шанованими традиціями шведської сталеливарної промисловості; зі сталлю та міццю. На новому авто також почало красуватися ім'я "Volvo", виписане своїм власним шрифтом.
Логотип був довершений діагональною смугою, що йшла навкіс радіатора з верхнього лівого до нижнього правого кута, вже на першому автомобілі в квітні 1927 року. Смуга спочатку мала технічне призначення: вона утримувала хромову табличку на місці. Але поступово вона перетворювалася на декоративний символ. Вона все ще розміщується на решітці кожного автомобіля Volvo. А центр рульового колеса все ще прикрашений символом заліза.
Ретельні дослідження показали, що Залізна емблема має величезне емоційне значення, як для клієнтів, так і для співробітників компанії Volvo. Вона сприймається як символ сучасного і першокласного бренду.
Раніше логотип Volvo і рекламний слоган „For life" поєднувались і утворювали єдиний художній образ. Із появою оновленої Залізної емблему рекламний слоган став окремим елементом дизайну.
Залізна емблема має з'явитись після Женевського автосалону, що відбудеться в березні 2006 року.
(http://news.infocar.com.ua/noviy_logoti ... _2810.html)

Re: Ребрендинг

ПовідомленняДодано: 31 травня 2010, 21:38
Oskar
Славетне ім’я, відомий бренд
В 2006 році компанія OSRAM відзначила своє сторіччя. Століття, у якому OSRAM перетворився зі звичайної німецької фірми, що робить лампи, у всесвітньо відому компанію з найвищими технологіями виробництва джерел світла.
Лампи OSRAM усюди: у будинках, на стадіонах, аеропортах і вершинах найвищих будинків світу. Їх використовують у медицині й науці, для роботи й відпочинку. А починалося все так:
Народження бренду
17 квітня 1906 року торговельна марка OSRAM була зареєстрована як «Електричні лампи розжарювання й дугові лампи» у Вищій Патентній Палаті в Берліні. Тоді ж затвердили й логотип компанії, що являв собою довгодротову лампу, типову для того часу. Пізніше логотип кілька разів змінювали, але востаннє, при змінах в 2001 році лампу розвернули на 180 градусів, і логотип став не лише символом світла, але також і гарних ідей. Назва була обрана OSRAM, тому що матеріалами, які використовувалися для виробництва ламп, служили ОСмій та вольфРАМ...
(http://sofit.com.ua/articles/svit_u_nov ... iv_uspihu/)

Re: Ребрендинг

ПовідомленняДодано: 31 травня 2010, 21:51
Oskar
Розвиток лого 20-и відомих брендів:
http://www.instantshift.com/2009/01/29/ ... evolution/

Re: Ребрендинг

ПовідомленняДодано: 25 листопада 2010, 14:04
ABG
Чеська автомобільна компанія ŠkodaAuto оновлює свій логотип.

Історія автомобільної компанії розпочинається з 1895 року. За цей час логотип бренду Skoda змінювався вже 4 рази, тобто новий варіант стане вже шостим. Останній логотип, що проіснував більше 10 років, зміниться на новий, де також у колі на зеленому тлі буде зображена стріла білого кольору. Новий варіант лого стане простішим.
Таким чином, в логотипі збережеться крилата стріла і традиційний зелений колір, який символізує турботу марки про навколишнє середовище.
Як відзначили представники компанії, зміна логотипу передбачена стратегією розвитку бренду до 2020 року. Однак запропонований керівництву компанії варіант нового логотипу ще не затверджено.
(http://blog.carazoo.com/tag/skoda-new-logo)

Старі лого:
http://new.skoda-auto.com/com/about/tra ... /Logo.aspx

Re: Ребрендинг

ПовідомленняДодано: 25 листопада 2010, 14:04
ABG
Трохи інший варіант нового лого "Шкоди":
http://www.inautonews.com/new-logo-for-skoda-from-2011

Re: Ребрендинг

ПовідомленняДодано: 25 листопада 2010, 14:46
Oskar
в логотипі збережеться крилата стріла і традиційний зелений колір, який символізує турботу марки про навколишнє середовище.

Щось цей перший варіант більше схожий на їжачка-мутанта - жертву поганої екології. :mrgreen:

Re: Ребрендинг

ПовідомленняДодано: 14 січня 2014, 14:35
Mykola Chmyr
10 кращих логотипів 2013 р.

Корпорации меняют логотипы, чтобы освежить свой бренд, указать на новых собственников или просто следовать последним тенденциям. Если выбор правильно сделан, то новое лого может вдохнуть новую жизнь в застоявшийся бренд.
По праву сказать, трендом 2013 года был flat-дизайн. Тени и рельефы ушли в прошлое – всё больше брендов отказываются от 3D-эффектов в корпоративном стиле.
Редактора Business Insider составили ТОП лучших ребрендингов прошедшего года.
http://ubr.ua/business-practice/ups-and ... oda-274076

Більше фото тут:
http://ubr.ua/gallery/274076/0