Сторінка 2 з 2

Re: Бренд України

ПовідомленняДодано: 27 вересня 2015, 12:42
ABG
У Києві презентують новий український туристичний бренд
21.03.2014
У Києві сьогодні презентували новий український туристичний бренд. Концепція, на думку представників туристичної галузі, має допомогти вивести сектор з глибокої кризи, в якій він опинився через те, що туристи останні декілька місяців боялися їздити в Україну.
«Туристичне позиціювання має дати туристам вагому причину їхати саме в Україну. Ми розробили бренд – а це не лише логотип, це концепція української візуальної ідентифікації. В основу бренду покладена ідея «і – і» – об’єднання нібито несумісних ідей та речей, які доповнюють одне одного», – розповів Радіо Свобода Валерій Пекар, представник команди «ВікіСітіНоміка», розробника нового бренду.
Розробку бренду ініціювало Державне агентство з туризму та курортів України за кошти німецького гранту.
«Слоган “Ukraine: It’s all about U” має подвійне значення: з одного боку, можна його перекласти як «Україна: це все про тебе», а з іншого боку значення «Це все про Україну», – розповіла на презентації голова Державного агентства України з туризму та курортів Олена Шаповалова.
Новою тенденцією має стати також мода на внутрішній туризм – подорожі всередині країни. Представники туристичної галузі кажуть, що це може допомогти жителям різних регіонів краще порозумітися.
«Одним із пріоритетів для відновлення роботи галузі є розвиток внутрішнього туризму, єднання всіх областей. 60 відсотків українців ніколи не виїжджали за межі свого регіону. Готелі будуть знижувати ціни, влаштовувати спеціальні акції, тури. Ми закликаємо усіх учасників ринку (перевізників, ресторани, туристичні бюро) долучитись до ініціативи і робити подорожі Україною більш доступними для наших співгромадян», – розповіла Радіо Свобода Ірина Седлецька, генеральний директор готельного оператора «Прем’єр Інтернешнл».
(http://www.radiosvoboda.org/content/art ... 05543.html)

Туристичний_бренд_України.jpg
Туристичний_бренд_України.jpg (48.97 Кб) Переглянуто 3552 разів

Re: Бренд України

ПовідомленняДодано: 06 липня 2018, 09:39
ABG
Уряд схвалив новий бренд «Україна Зараз», що забезпечить єдиний стиль презентації держави в світі
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України,
опубліковано 10 травня 2018 року о 12:24
ЗАСІДАННЯ УРЯДУ ПРЕМ'ЄР-МІНІСТР

Кабінет Міністрів України підтримав єдиний бренд України «Ukraine NOW UA» («Україна ЗАРАЗ»), запропонований українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики України, а також на основі пропозицій британських партнерів.

Відповідне рішення представив Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.

«Команда Уряду, Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабміну, Мінінформполітики, експерти працювали над створенням бренду «Україна Зараз». Робота завершена. Це буде бренд України у світі», - сказав Прем’єр-міністр.
Передбачається, що на основі бренду буде розроблений модульний бренд-бук, який стане свого роду єдиним голосом України по всьому світу.

Логотип бренду розроблено таким чином, аби його було легко використовувати не тільки для презентацій та інформаційних продуктів, а й навіть як наліпки на будь-які речі – від туристичних сумок до автобусів та літаків.

«Ми зробили добрий крок, аби почати брендувати нашу країну, – зазначив Глава Уряду. – Хочу подякувати всім за роботу. Відсьогодні в Україні з’явився свій бренд».
https://www.kmu.gov.ua/ua/news/uryad-sh ... vi-v-sviti

В України з'явився рекламний бренд
Четвер, 10 травня 2018, 12:23

Група українських фахівців створила для України бренд Ukraine Now ("Україна зараз"), за допомогою якого країну будуть популяризувати у світі. Про це йшлося на засіданні уряду в четвер.

За інформацією Міністерства інформполітики, над розробкою бренда працювали майже рік, було створено кілька варіантів концепцій промоції України, які показали шістьом фокус-групам у Великій Британії, Німеччині та Польщі.

У результаті урядова комісія визнала переможцем варіант бренду Ukraine Now, створений українським рекламним агентством Banda Agency, яке у 2017 році створило для України логотип пісенного конкурсу "Євробачення".

Представник цієї агенції пояснив урядовцям, що новий бренд допоможе покращити уявлення світової спільноти про Україну. Адже міжнародне дослідження показало, що у людей в світі Україна асоціюється з трьома речами - революцією, корупцією та війною.

"Люди, які жодного разу не були в Україні, вважають українців закритими, агресивними та нетолерантними", - додав він.

За словами представника, їхній бренд покаже, "що Україна – відкрита, сучасна країна, де відбувається все найцікавіше саме зараз".

На його переконання, слово "зараз" дуже важливе для країни сьогодні, бо саме тепер Україна змінюється і стає "тою країною, яку всі люблять".

"Якщо ми хочемо запросити до нас туристів, інвесторів, для них відчуття моменту є дуже важливим, і це магічне слово "now" їх дуже приваблює", - зазначив представник розробників.

За його словами, жовтий колір у рекламному слогані підкреслює головний меседж – зараз, синій – це символ чогось нового, важливого, що привертає увагу, адже саме цей колір використовується в інтернеті для різного роду попереджень.

За інформацією прес-служби Кабміну, передбачається, що на основі нового бренду буде розроблений модульний бренд-бук, який стане свого роду єдиним голосом України по всьому світу.

"Логотип бренду розроблено таким чином, аби його було легко використовувати не тільки для презентацій та інформаційних продуктів, а й навіть як наліпки на будь-які речі – від туристичних сумок до автобусів та літаків", - зазначається в повідомленні.

Члени уряду одноголосно підтримали постанову про затвердження бренду Ukraine Now.
https://www.pravda.com.ua/news/2018/05/10/7179891/

now.jpg
now.jpg (5.33 Кб) Переглянуто 2734 разів

Re: Бренд України

ПовідомленняДодано: 06 липня 2018, 09:49
ABG
"Існують тисячі варіантів, які змогли б краще показати суть української держави", – організатори конкурсу на кращий лого України
21.05.2018, 16:36 •
Організатори відкритого конкурсу на створення логотипу України відповіли на питання журналістів під час прес-конференції, яка пройшла 21 травня у Києві.
"Про цей логотип уже чули всі і додаткову інформацію про нього надавати не потрібно. Це – бренд "Україна", який повинен представляти нашу країну іноземцям. По цій картинці у гостей та туристів має скластися враження про нашу державу, нашу культуру, про наші можливості. Для мене особисто це – "каляки-маляки", бачення якоїсь окремої групи людей.
Сьогодні в мережі можна знайти інформацію, що 140 країн світу вже затвердили свої логотипи і активно їх використовують для піару власної країни. Я вирішила подивитися, що ж це за бачення інших країн і була приємно вражена", – розповіла голова ВО "Платформа громадянський ініціатив" Наталя Федорчук.
Спікер навела приклади таких країн як Канада, Киргизстан та Молдова. На логотипах цих країн чітко та зрозуміло підкреслено те, чим ці країни унікальні.
"Наша головна ціль – це запропонувати альтернативний варіант тому логотипу, яким Україна буде представляти себе на міжнародному рівні. Ми як організатори дуже хотіли б, щоб бренд розробили із урахуванням наших культурних, історичних та духовних цінностей", – підкреслив головний редактор UAINFO.ORG Сергій Палєха.
Організатори переконані, що існуть мільйони варіантів, які змогли б яскравіше, сильніше та краще показати усю суть української держави.
Також під час прес-конференції спікери нагадали, що взяти участь може будь-хто, кому небайдужа дана тема: як студенти, так і професійні дизайнери.
Варіанти логотипів можна надсилати до 23:59 17 червня 2018 року, заповнивши форму. Відкрите голосування представників ГО та визначення переможця відбудеться о 14:00 19 червня 2018 року.
http://uainfo.org/blognews/1526908191-- ... i-sut.html

Стань членом журі та визначи свого переможця конкурсу "Бренд "Україна"!
21.06.2018, 18:00
161 учасник надіслали свої пропозиції на конкурс "Бренд "Україна", який проводить ГО "Платформа громадянських ініціатив" у партнерстві із ГО "Інститут свободи слова"!
Цей конкурс – свідома альтернатива критиканству і популізму, який розпочався у соціальній мережі та ЗМІ.
Конкурс громадської організації надав можливість участі кожному бажаючому!
Ми щасливі від того, що 161 український дизайнер засвідчив свою небайдужість до піднятої теми! Від команди організаторів щира подяка і повага ВСІМ, хто не критикує світ, а докладає зусиль, щоб зробити його кращим!
Запрошені у журі етнографи, культурологи, дизайнери і маркетологи допомогли відібрали 6 логотипів, які були розміщенні на сторінці організації та її членів для першого туру голосування!
Небайдужість, дієвість, щирість, професіоналізм і повага до праці кожного завжди були і лишатимуться цінностями сучасного світу!
Дякуємо всім, хто долучився і допоміг визначити трійку переможців для фінального голосування!
Бренд Україна не може бути ідеальним для всіх, бо кожен має свій смак!
Але він може стати близьким і зрозумілим кожному українцю, і кожному іноземцю, хто відчує нашу гостинність! І серед 150 брендів країн світу – ми, не замислюючись, впізнаємо свій!
Наш приз 10 000 грн буде вручено тому дизайнеру, чия пропозиція набере найбільше голосів!
http://uainfo.org/blognews/1529592643-s ... brend.html

Re: Бренд України

ПовідомленняДодано: 06 липня 2018, 09:53
ABG
Визначено переможця конкурсу "Бренд "Україна"
05.07.2018, 17:00 •
Народне голосування у соцмережах визначило переможця конкурсу "Бренд Україна".
161 учасник надіслав свої пропозиції на конкурс "Бренд "Україна", який проводили ГО "Платформа громадянських ініціатив" у партнерстві із ГО "Інститут свободи слова". Сьогодні, 5 липня, організатори конкурсу оголосили ім’я переможця. Ним став Володимир Глущенко.
"Сьогодні ми маємо честь привітати переможця відкритого конкурсу "Бренд "Україна", на меті якого було розробити альтернативний логотип, який покликаний популяризувати Україну, ставши візуальною карткою в різних проектах не лише в Україні, а й у світі", – зазначила голова ГО "Платформа громадянських ініціатив" Наталія Федорчук.
Організатори переконані, що робота дизайнера буде підтримана небайдужими українцями, які роблять свій внесок у створення позитивного іміджу Батьківщини, і залучатимуть логотип-переможець до своїх проектів.
"Дякуємо, Володимире, за те, що створили дійсно класний знак, який українці визнали найкращим. Голосування проходило у соцмережах, як ми і обіцяли на нашій прес-конференції, тому оцінити роботу дизайнерів міг кожен. Ми вдячні всім учасникам, які надсилали нам свої роботи та проявляли інтерес до конкурсу", – привітав переможця головний редактор інтернет-видання UAINFO Сергій Палєха.
Організатори конкурсу також поділилися майбутніми планами щодо логотипу.
"У нас є проект Ukraine as seen by teens, в якому ми розповідаємо про Україну очима молоді. Тепер ми зможемо просувати свої відеоролики під вашим лого і це круто! Я показувала варіанти логотипів своїм одноліткам і вони одразу обирали саме Ваш варіант!", – поділилася враженнями співавторка проекту Ukraine as seen by teens Анастасія Зарічна.
Кореспонденту UAINFO автор знаку Володимир Глущенко розповів, що завжди хотів створити те, що сподобається людям.
"Про конкурс я дізнався випадкого, але дуже захотілося зробити щось для людей, для України. Цим знаком я передав те, що відчував. Мені не хотілося бачити Україну "шароварною", із минулого. Хочеться бачити символом країни щось нове, техногенне, але не відходячи від народних традицій. Цей знак показує, як ми, всі люди, по одинці формуємо нашу націю, нашу Україну", – зазначив автор.
http://uainfo.org/blognews/1530795935-v ... ?_utl_t=fb


alt.jpg
alt.jpg (14.22 Кб) Переглянуто 2734 разів