Туристичне лого Волині

Емблеми меморіальних, ювілейних і інших заходів, лого міст і територій

Туристичне лого Волині

Повідомлення ABG » 31 січня 2019, 16:43

СХОЖИЙ НА ШВЕЙЦАРСЬКИЙ: ОБРАЛИ ТУРИСТИЧНИЙ ЛОГОТИП ВОЛИНІ
16 Березня 2017
Туристичним лого Волині стала робота під назвою «Волинь унікальна», автором якої є дизайнер-художник з Івано-Франківської області.
У період з 12 грудня 2016 року по 28 лютого 2017 року до Департаменту інфраструктури та туризму Волинської ОДА подали 40 заявок та зразків туристичного логотипу області. Згодом відбулось перше засідання організаційного комітету конкурсу, на якому було обрано вісім варіантів, які відповідають умовам конкурсу.
Відповідно до Положення про конкурс, далі відбувся ІІІ-й етап, а саме: оприлюднення конкурсних робіт та дослідження громадської думки, паралельно з цим збирали коментарі експертів із брендингу та на основі аналізу оргкомітет прийняв рішення про переможця конкурсу, який отримає 10 000 гривень.
Ним став логотип №8 «Волинь унікальна». Його автор, Владислав Михайлів з міста Рожнятів, Івано-Франківської області, отримає 10 тисяч гривень.
Як повідомив у коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини очільник департаменту Іван Мирка, логотип будуть просувати у всі сфери економіки та культури. Тим паче, що для цього вже є готовий брендбук.
«Розвиток бренду Волині та його пізнаваності - наше завдання на найближчі роки. Вважаю, що герб Волинської області і туристичний логотип ідуть нога в ногу. Вони є одні з найгарніших і найвпізнаваніших в Україні. Так, дійсно, наш герб і прапор Волині схожий на Швейцарський. Але це піде тільки на користь», - каже Іван Мирка.
https://www.volynnews.com/news/authorit ... yp-volyni/

8a.jpg
8a.jpg (13.18 Кб) Переглянуто 4527 разів
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 12721
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів

Re: Туристичне лого Волині

Повідомлення ABG » 31 січня 2019, 16:46

НА ВОЛИНІ ОБРАЛИ ТУРИСТИЧНИЙ ЛОГОТИП: ЯКИЙ І ЧОМУ
24 Березня 2017
Нещодавно Волинська область отримала нове туристичне лого. Переможцем став Владислав Михайлів з Івано-Франківської області із логотипом "Волинь унікальна", пише Конкурент.
Організатором конкурсу був департамент інфраструктури і туризму Волинської ОДА відповідно до Програми розвитку туризму та рекреації у Волинській області на 2016-2020 роки.
Конкурсна комісія спочатку обрала 40 робіт. Згодом після "відсіювання" презентованих логотипів залишилось вісім. Учасники боролись не лише за визнання роботи кращою, мотивував також головний приз – 10 тисяч гривень.
Головний спеціаліст сектору туризму департаменту інфраструктури та туризму Волинської обласної державної адміністрації Станіслав Ольшевський розповів, що автор логотипу взяв за основу хрест з герба та орнамент волинської вишивки.
"Геральдика нашої області одна із найдревніших. Там є хрест, білий та червоний колір – це ідентифікатор, без нього нам ніяк, і нікуди без цього не дінемось. Можливо, хтось не знає нашої геральдики? Тому прошу, вивчайте! Інші елементи – це волинська вишивка, унікальний Музей ікони. В нас унікальний край озер, маємо наявні природні ресурси. Культурні та архітектурні пам'ятки. Шабля – це символ Берестечка, звитяги наших пращурів, символ зародження УПА на Волині. Тут живуть унікальні люди, майстри, народні умільці. Тут жила і творила Леся Українка, писалось Пересопницьке Євангеліє, тому перо – теж символ ", – зазначив Станіслав Ольшевський.
Цікаво, що Герб Волинської області теж зображено із білим хрестом на червоному щиті із заокругленою нижньою частиною.
У грудні 2016 року організатори оголосили про старт конкурсу на обрання кращого туристичного логотипу області. У березні цього року журі обрали найкращий.
Після вибору переможця виник скандал у соціальних мережах. Однією з перших підняла цю тему проректорка Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки Анна Данильчук. Вона побачила разом із Василем Старко помилку в англійському варіанті логотипу, оскільки одне слово було написане неправильно. На її думку, слово "унікальний" не працює в такому контексті, бо не несе такої інформації, яка б відрізняла Волинь від Франківщини чи Київщини.
Також вона переглянула презентацію переможця і побачила ще помилку. Зокрема, щодо інформації про замки та палаци Волині. У презентації переможця було зазначено: "Луцький замок, Замок Любарта, Олицький замок". Як відомо, замок Любарта – один, який часто називають Луцьким.
Вона обурилась, що переможець конкурсу не прочитав (чи не вивчив), що два вказаних замки у Луцьку у презентації – це насправді одне і те ж, а в Олиці – палац-резиденція.
"Як таке може бути, що переможець лого для регіонального туризму не знає-не прочитав-не вивчив, що Луцький Замок і Замок Любарта – це одне і те ж, а в Олиці – палац-резиденція? Виявляється, на лого навіть є бурштин та його поклади, і сосновий ліс. Чого ж тоді іще помп бурштинокопачів немає? Лого регіону – це ж не мапа, та й чому люди в тих крапочках мають бачити бурштин, а не, скажімо, чорницю, якою теж славна Волинь? Ще, виявляється, можна на лого розгледіти орла із печаток польських часів. Але давайте чесно, це ж абсурд. Сумнівним тут є і доречність ідеї польського орла на логотипі області незалежної України", – зауважила проректорка.
Головний спеціаліст сектору туризму департаменту інфраструктури та туризму Волинської обласної державної адміністрації Станіслав Ольшевський зазначив, що після розголосу в соціальних мережах почала зростати кількість переглядів на сайті "Волинь туристична". У день, коли Анна Данильчук розкритикувала у Facebook переможний логотип, було на 1000 переглядів більше.
"Це додало популярності сайту. А маркетинг – він різний", – сказав він.
Також деякі волиняни писали Станіславу Ольшевському, що поганою була інформаційна кампанія щодо створення туристичного лого. На що він відповів, що у волинських ЗМІ був постійно інформаційний супровід. Зокрема, на кожному етапі конкурсу, починаючи з вересня. Були ефіри на Волинському телебаченні, радіо. Також на зупинках у місті Луцьку транслювався аудіоролик щодо старту конкурсу. Він розповів, що перед стартом конкурсу у вересні-жовтні відбувалося тільки обговорення самого положення про конкурс. Потім було громадське обговорення. А після цього – затвердження положення і початок конкурсу (12 грудня 2016 року) .
Він додав, що створення туристичного лого області передбачено Програмою розвитку туризму та рекреації у Волинській області на 2016-2020 роки.
"В нас є конкретний захід Програми (нашої стратегії). Є рекомендації з парламентських слухань по туризму, вказівка Мінекономрозвитку, а саме департаменту туризму та курортів про таку роботу", – резюмував Станіслав Ольшевський.
З його слів, вже є підприємці, які готові використовувати цей логотип.
Станіслав Ольшевський зазначив, що впродовж грудня – лютого станом на 1 березня отримали 40 конкурсних робіт. Згодом відібрали вісім кращих, які відповідали умовам конкурсу. Також роботи публікували у соціальних мережах. На останньому засіданні визначили трьох фаворитів, за яких голосували підняттям руки. Переможний логотип здобув чотири голоси, згідно з протоколом, оприлюдненим на туристичному сайті департаменту інфраструктури і туризму Волинської ОДА.
"Наша команда – це небайдужі люди, які не бояться взяти відповідальність", – зазначив Станіслав Ольшевський.
Він розповів про те, хто був у команді, яка обирала кращий туристичний логотип області.
Головою журі конкурсу став директор департаменту інфраструктури і туризму Волинської ОДА Іван Мирка. У команді також – головний спеціаліст сектору туризму департаменту інфраструктури та туризму Волинської обласної державної адміністрації Станіслав Ольшевський, Віталій Чернець, який зараз працює начальником відділу інфраструктури, а раніше віддав обласному туризму 10 років. Також долучився до роботи Геннадій Голуб, який є кандидатом географічних наук, старшим викладачем кафедри економічної та соціальної географії Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. З Луцького національно-технічного університету працювала Анна Дідух, яка є старшим викладачем кафедри дизайну. Також до складу комітету увійшов Володимир Мазурець, однак його згодом виключили з комісії, оскільки він не прийшов на засідання. У соцмережі Facebook він згодом обурювався щодо цього. Брала участь у виборі лого й тепер уже начальниця управління туризму та промоції Луцької міської ради Катерина Теліпська. Залучили до роботи і Тараса Сиротюка, який є керівником туристичного клубу "ANTAR".
"Також з нами працювали два дистанційні експерти. Одна з них – Тетяна Жданова з компанії "Brand House". Вона працювала над створенням туристичного бренду України (Ukraine) "It s all about you". Взагалі, вона дуже крута та досвідчена у брендингу. Познайомились із нею на тематичній конференції "Брендинг дистинацій", що відбувалась в м. Києві у червні минулого року", – сказав він.
"Я багато з нею консультувався, переписувався, вона багато допомагала, критикувала. Я вважаю, що конструктивна критика багато може допомогти в роботі. Вона на останньому засіданні не голосувала за логотип. Вона давала поради", – зазначив Станіслав Ольшевський.
Другим дистанційним експертом став Юрій Крукевич, який є розробником логотипу міста Львова і є викладачем кафедри дизайну Львівського університету.
"Ми голосували конкретно за роботу. Автор восьмого варіанту, який переміг, – компетентна людина і намалював якісно. Так, бувають технічні, механічні помилки. Я згідний, і ми бачили,ту помилку в англійській варіації слогану до лого, бачили, що в описі презентації було написано Луцький замок і замок Любарта. На мою думку, було б дуже некоректно просити його змінити свою роботу на етапі відбору конкурсу. Тоді ми б могли попросити й іншого учасника теж щось поправити. Ми ж залишали все так, як є, до обрання переможця. Тобто, як до нас робота "прийшла", так і "дійшла" до фіналу. Ще не було офіційної презентації туристичного лого області. Зараз з переможцем ми ведемо розмову про те, що він мусить ліквідувати всі свої помилки, і тоді буде офіційна презентація переможця конкурсу на туристичний логотип Волинської області. Тут – крапка", – зазначив він.

ТУРИСТИЧНЕ ЛОГО ОБЛАСТІ ДООПРАЦЮЮТЬ
Організатори конкурсу вже знайшли вихід із ситуації, що склалася. Переможець доопрацює логотип, виправить неточності.
Станіслав Ольшевський розповів, що переможець ще не отримав кошти за свою перемогу. Йому повинні дати 10 тисяч гривень.
"Ці кошти передбачені Програмою розвитку туризму та рекреації Волинської області, які виділяють нам через сесію Волинської обласної ради. В цьому році було виділено 100 тисяч на розвиток туризму області, до речі, зазначу, що то найнижчий показник серед інших регіонів", – сказав він.
"Наразі є переможець конкурсу, а далі фахівцями сектору туризму буде написана Стратегія впровадження логотипу, мусить також пройти процес і його легітимізації", – додав він.
Станіслав Ольшевський розповів, що логотип ще має пройти певні етапи і мати стратегію впровадження, легітимізацію.
"Логотип повинен бути і "працювати". Ми згідні, що він може трансформуватися з часом. Я не готовий сказати, скільки це буде років. Можливо, колись він стане брендом, можливо, з'явиться бренд області, який буде паралельно працювати. Безперечно, ми тільки за", – зауважив Станіслав Ольшевський.
З його слів, у конкурсі можна було взяти участь будь-кому, з будь-якого регіону України чи з іншої країни.
"Вузьких вимог ми не ставили. Один автор міг подавати навіть декілька робіт. Були такі випадки в нас, що автори присилали по 3-4 роботи. Відповідно до Положення, треба було надіслати кольорові варіанти на білому чи чорному тлі, чорно-білі варіації лого були рекомендованими, типова форма заявки була на сайті, але також приймали і довільну та опис до логотипу. Автори робіт присилали навіть цілі брендбуки, що нас і потішило", – сказав він.
Станіслав Ольшевський зазначив, що організаторам скаржились деякі люди, що не було конкретного технічного завдання.
"Так, ми не давали технічного завдання брифу (від англ. "brief" – коли прописані та враховані всі основні параметри, – авт.). У положенні ми зазначили лише загальні вимоги, ми віддали все в руки дизайнерів і це спрацювало. Ми отримали, на мою думку, три хороші роботи. Ми, відповідно до умов у Положенні, могли взагалі нічого не вибрати. Був і такий варіант. До конкурсу ми не мали нормального туристичного лого. Було кілька варіацій в рамках певних проектів. Але вони в нас не прижилися і не є легітимізовані", – зазначив він.
https://www.volynnews.com/news/society/ ... y-i-chomu/

в_1.jpg
в_1.jpg (19.92 Кб) Переглянуто 4526 разів
в_2.jpg
в_2.jpg (16.06 Кб) Переглянуто 4526 разів
13.jpg
13.jpg (19.5 Кб) Переглянуто 4525 разів
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 12721
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів


Повернутись в Емблематика різних заходів, лого міст і територій

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей

cron