Тебе тут завжди чекають!:
в Бахмуті презентували бренд громади
24.07.2020
В логотипі ви побачите - поєднання козацької історії з сучасним баченням і відчуттям міста та громади в цілому. Команда BRANDVILLE разом з мешканцями громади та працівниками міської ради створили логотип, слоган, позиціонування та фірмовий стиль Бахмутської ОТГ. Як виглядає новий бренд громади на сувенірній продукції, дивіться далі в презентації.
Нагадаємо, що BRANDVILLE - соціальний проект студії LOGOGO та CONGRESS OF CULTURAL ACTIVISTS, спрямований на покращення візуального іміджу українських сіл, ОТГ та міст. Команда BRANDVILLE для знайомства з очікуваннями мешканців проводила тренінг, опитування, приймала пропозиції он-лайн. Потім після голосування за різні варіанти обрали саме цей.
«З напрацьованих пропозицій було багато прихильників варіанту лого зі стилізованою буквою Б. Робочий варіант слогану був пов’язаний з Бахмутською фортецею – «Моя громада – моя фортеця». Але при обговоренні ми зрозуміли, що концентруватись тільки на Бахмуті, не правильно по відношенню до приєднаних селищних рад, а в слогані відчувається якась закритість. Ми не хочемо, щоб місто вважали закритим, наприклад, інвестори та гості. Тому в остаточному варіанти вирішили об’єднати декілька елементів з трьох найкращих варіантів, та замінити слоган», - розказує начальниця відділу внутрішньої політики Бахмутської міської ради Світлана Кудрявих.
Робочі варіанти бренду:
Після поєднання елементів трьох найбільше обговорюваних в робочій групі брендів, отримали остаточний варіант.
https://bahmut.in.ua/novosti/v-artemovs ... omadi-foto