Лого Нової Каховки

Емблеми меморіальних, ювілейних і інших заходів, лого міст і територій

Лого Нової Каховки

Повідомлення ABG » 22 серпня 2019, 09:51

У Нової Каховки з’явиться логотип
05/08/2019
Найближчим часом міська рада Нової Каховки затвердить логотип міста. Він сприятиме розвитку туристичної галузі Нової Каховки і популяризації міста в Україні та за її межами, вважають у муніципалітеті.

«Виконавчим органам Новокаховської міської ради, комунальним підприємствам Новокаховської міської ради використовувати затверджений логотип м. Нова Каховка на офіційних документах, оголошеннях, банерах та іншій представницькій продукції на рівні з гербом міста Нова Каховка.

Рекомендувати використання логотипу міста Нова Каховка суб’єктам підприємницької діяльності та виробникам туристичної продукції», – сказано в проекті рішення міськради.

– Розробка логотипу проходила в декілька етапів, – розповів «ТВ» директор комунального підприємства «Агентство регіонального розвитку» В’ячеслав Коcтенюк. – За нашою ініциативою була створена робоча група, яка з початку червня проводила опитування жителів міста щодо того, якою вони бачать і уявляють Нову Каховку.

На основі цих ідей та образів були створені п’ять варіантів логотипу, за якими в липні проводилося голосування на сайті http://brandnk.com.ua. Переможцем став варіант №2.
НК2.jpg
НК2.jpg (11.17 Кб) Переглянуто 5349 разів

Але оскільки він був досить складним для відтворення, робоча група вирішила спростити його, прибравши «зайві» елементи. Так з’явився нинішній варіант логотипу (автор ідеї – підприємець Олексій Масюткін), який разом зі слоганом-переможцем «Місто тисячі джерел» КП «АРР» і виносить на розгляд міської ради.

https://pivdenukraine.com.ua/2019/08/05 ... a-logotip/

НК.png
НК.png (7.73 Кб) Переглянуто 5350 разів
Азбука Морзе: у Новій Каховці розробили бренд і логотип міста
05.08.2019
На наступній сесії Новокаховської міської ради депутати мають затвердити бренд і логотип міста. У мерії вважають, що він сприятиме розвитку туристичної галузі Нової Каховки і популяризації міста в Україні та за її межами.

Історія створення бренду
Ініціаторами створення бренду і логотипу міста виступили спеціалісти комунального підприємства «Агенція регіонального розвитку» та громадської організації «Агенція територіального розвитку Таврійського об’єднання територіальних громад». Міський голова Володимир Коваленко видав розпорядження про створення робочої групи, до якої увійшли заступник мера Володимир Сироватка, керівники вищеназваних агенцій В’ячеслав Костенюк та Павло Ярмій, експерт з брендингу Вікторія Кулакова та інші – всього 9 чоловік.

Вони провели інформаційну зустріч із громадськістю, опитування про символи та концепції брендингу, запропонували у соцмережі подавати пропозиції. 10 поданих пропозицій щодо бренду міста об’єднали в 5 за схожістю тем і закликали жителів міста голосувати своїми лайками. Пообіцяли, що брендом стане слоган, який набере найбільше голосів.

У результаті голосування на сайті найбільше голосів набрала пропозиція «Нова Каховка – молоде місто з унікальною історією». Її запропонувала архітектор Тетяна Євсєєва. Потім відбулося обговорення з громадськістю – хакатон – у Літньому театрі.

Безликі символи
І тут починається незрозуміле. Робоча група раптом «переграє» умови і оголошує брендом «Нова Каховка – місто тисячі джерел». Хоча такого у голосуванні не було взагалі.

А потім з’являється і логотип, який опублікувала в соцмережі Вікторія Кулакова. Він викликав неоднозначну реакцію новокаховчан.

– Що це за точки і тире? – прокоментувала депутат міської ради Тетяна Ракша. – Якась азбука Морзе.

– Бренд вийшов слабеньким, – підтримала її громадська активістка Ірена Лепень.

За задумом розробників, ці точки і тире символізують джерела на берегах Дніпра.

Дійсно, логотип викликає чимало запитань. По-перше, точки і тире зовсім не характерні для української символіки. Їх часто використовують у логотипах компаній. Хоча для українців це безликі символи. А традиційних символів на «кам’яних вишиванках» міста, залишених нам у спадок від Григорія Довженка, – хоч греблю гати. До речі, місто Баштанка Миколаївської області, звідки родом скульптор, обрала своїм логотипом символ птаха, що летить над степом. А цей символ міститься у «кам’яних вишиванках» на будинках Нової Каховки!

– У Баштанці для розробки логотипу міста запросили професійного художника з Києва, – розповіла NovaKahovka.City Тетяна Євсєєва. – Але депутати і громадськість не відразу сприйняли такий символ. Міському голові доводилося півроку всіх переконувати.

З брендом чи без бренду
Зрозуміло, що джерела – це не той символ, який може зацікавити туристів та потенційних інвесторів. Найоригінальніше, чим відрізняється Нова Каховка – це і є ті самі «кам’яні вишиванки». Такого нема ніде у світі!

По-перше, вишиванка (вишивана сорочка) – уже є брендом і символом України. А архітектурні орнаменти на будівлях, виконані в стилі традиційних українських орнаментів, із національною символікою – це дійсно унікальне явище, яке може зацікавити багатьох людей. По-друге, відділ культури і туризму в рамках виграного гранту від Українського культурного фонду вже провів велику роботу по розкручуванню бренду «кам’яні вишиванки». У тому числі створив сайт, який виконує важливу роль у пропаганді цього бренду.

Вікторія Кулакова виправдовується: мовляв, такої пропозиції для бренду: «Нова Каховка – місто кам’яних вишиванок», – не було. Ну так і «Місто тисячі джерел» теж не було. А чому так зробили? Тільки щоб не прийняти варіант Тетяни Євсєєвої, бо вона активно бореться проти незаконної забудови історичної частини міста і паркової зони?

Але ж нинішні можновладці міста – не вічні. Рано чи пізно вони підуть у небуття. А місту – жити у віках. З брендом чи без бренду. Але з «кам’яними вишиванками» – точно.

https://novakahovka.city/read/blog/3922 ... otip-mista
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 12718
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів

Re: Лого Нової Каховки

Повідомлення ABG » 28 вересня 2022, 17:31

Бренд і логотип Нової Каховки: якими вони є і якими можуть бути
4 жовтня 2019
На останній сесії Новокаховської міської ради депутати затвердили бренд і логотип міста. Отже, відтепер Нова Каховка – це місто тисячі джерел, а його символом стала блакитна хвиля із паличок і крапок.
Уперше бренд і логотип міста пробували створити ще у 2014 році. Тоді на сайті міської ради, а саме 11 січня, з’явилося оголошення про міський конкурс «Бренд рідного міста». Усіх бажаючих запрошували взяти участь у конкурсі на створення бренду і логотипу Нової Каховки. Свої роботи треба було подати до 31 січня. Однак бурхливі події в країні – повстання народу проти режиму Януковича – очевидно, сплутали всі карти наших можновладців.
У червні нинішнього року до ідеї повернулися. На цей раз ініціаторами створення бренду і логотипу міста виступили дві Агенції регіонального розвитку – громадська організація (керівник Павло Ярмій) та однойменне комунальне підприємство (В’ячеслав Костенюк). Міський голова Володимир Коваленко видав розпорядження про створення робочої групи, до якої увійшли заступник мера Володимир Сироватка, керівники вищеназваних агенцій, експерт з брендингу Вікторія Кулакова та інші – всього 9 чоловік.
Був опублікований графік роботи над втіленням ідеї, і робота закрутилася. Та коли після он-лайн опитування виявилося, що найбільше голосів набрав варіант, запропонований архітектором Тетяною Євсєєвою «Молоде місто з унікальною спадщиною», робоча група відкинула усі запропоновані варіанти бренду і виродила свій: «Нова Каховка – місто тисячі джерел». А далі виник і логотип, який у народі прозвали «Азбукою Морзе».

Експерт Вікторія Кулакова пояснила, що Нова Каховка – місто різних джерел: енергетичних, культурних, винних, фінансових, джерел молодості і талантів. Ну по-перше, усе це можна про будь-яке місто на земній кулі. Нічого унікального в цьому нема. По-друге, перша асоціація, яка виникає від цього бренду, – це звичайні джерела прісної води на березі Дніпра. Їх дійсно понад тисячу вздовж міста і передмість від ГЕС убік Херсона.
Зрозуміло, що джерела води – також не є чимось унікальним, і брендом це бути не може. Тож можна констатувати, що бренд вийшов невдалим і невиразним.

Тепер розберемося з логотипом. Блакитний колір в українській символіці завжди уособлював море або річку. Це зафіксовано і в народній творчості, і літературі. Такий колір «холодний і спокійний». А ось що про нього кажуть психологи: «Він нескінченний, мрійливий, символ мрій. Він дозволяє мати надію, що, безсумнівно, заспокоїть вас. Однак зосередитися навряд чи вдасться. До того ж в оточенні цього кольору зростання помітно сповільнюється». Джерело: https://badabum.info/shho-oznachaye-syn ... yhologiya/
Організатори пояснили символи міста на логотипі ось так:

НК.jpg
НК.jpg (13.66 Кб) Переглянуто 2543 разів

Зрозуміло, що усі перелічені споруди міста ніяк не є енергетичними, культурними, винними, фінансовими джерелами, тим паче джерелами молодості і талантів. Скоріше в них ці джерела використовуються. А людина і громада взагалі позначені однією паличкою. Тобто, для влади усі ми – просто палички. Добре, хоч не нулі без паличок. І на тому спасибі.

Між тим справжній логотип міста створився сам по собі: «Нова Каховка – місто кам’яних вишиванок». Про це знають не тільки в багатьох містах України, а й навіть в Антарктиді. Про це нещодавно написав журналіст Олег Батурин на сайті авторитетної обласної газети «День». Це дійсно унікальне явище – таких архітектурних орнаментів нема більше ніде у світі. Цим варто пишатися, і на основі цього і потрібно було створити логотип.
Ідея вже витає у повітрі. Громадська активістка Тетяна Терлич виставила у Фейсбуці фото, на якому зображена стрічка до медалей клубу бігунів Нової Каховки.

НК2.jpg
НК2.jpg (24.07 Кб) Переглянуто 2543 разів

«Мені дуже сподобалося оформлення медалі з візерунками - дуже зачепило своєю оригінальністю і незвичайним дизайном, - пише вона. – А сам лого (логотип міста – прим. ред.), як я на нього не дивлюся, взагалі не чіпає... Може, справа смаку… Їм з ним жити, кожен день на нього дивитися, якщо це їх тішить – нехай буде!»
Якби логотип міста був створений у такому стилі, це було б красиво і неповторно. І дійсно вказувало б на головну цінність міста – його унікальну архітектуру. У 1958 році стару частину міста занесено до світових пам'яток архітектури, як місто, що збудоване за єдиним планом.

До речі, на кам’яних вишиванках Григора Довженка можна знайти безліч малюнків і візерунків для розробки оригінального логотипу міста. Наприклад ось такий:

НК3.jpg
НК3.jpg (35.06 Кб) Переглянуто 2543 разів

Тут давня амфора – це символ історії нашого краю, яка має початок з античних часів. Про що, наприклад, свідчать скіфські кургани. А нещодавно на території області знайшли храм давньогрецької богині Деметри. Із двох соняшників один можна зробити сонцем – як символ Півдня і степу. Інший має бути символом родючості нашої землі. Рослини, що обвивають амфору можна графічно стилізувати під ті ж джерела. Також подумати, які ще символи можна додати. Наприклад, птаха чи ліру. Може, знайдеться дизайнер чи художник, який із цього може зробити яскравий логотип.

А наостанок хочеться додати, що чимало гостей міста залишають в соцмережах захоплені відгуки про наші кам’яні вишиванки. Бо вони, дійсно, зачіпають: викликають захоплення і естетичну насолоду.
А от «азбука Морзе» нічого не говорить ні розуму, ні серцю. Тож побачимо, що наші можновладці спроможуться зробити з таким логотипом. А ще цікавіше, що він зробить з ними.
https://novakahovka.city/articles/47277 ... ozhut-buti
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 12718
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів


Повернутись в Емблематика різних заходів, лого міст і територій

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість