Сторінка 1 з 1

Лого Трускавця

ПовідомленняДодано: 22 червня 2017, 13:16
ABG
Логотип та корупційна складова
Володимир Ключак 23.02.2017

Засідання виконавчого комітету Трускавецької міської ради 23 лютого тривало трохи більше години. Питань порядку денного, на які варто звернути увагу – три, решта – технічні, зауважень та запитань до яких майже не виникало.
...
Другим питанням, яке викликало зауваження, став проект рішення «Про проведення конкурсу на туристичний логотип міста Трускавця». Доповідала його представниця управління розвитку міста Галина Малахівська.
А що ж ми приймали з такою помпою ще в часи Лева Грицака? – запитав член виконкому Олександр Шишко. Виявилося, що тоді депутати затверджували офіційний герб міста (гусак з двома фонтанами). А от так званий «логотип» із зеленим листочком, навколо якого було стільки шуму й галасу за часів Р. Козира, так і не був затверджено офіційно. Конкурс проводився, логотип було визначено, міськрада його рекламувала, гроші потрачено на новий сайт Трускавець.Юей, але після зміни влади у Трускавці виявилося, що … все зареєстровано на приватні фірми.
Конфлікту інтересів не було, інтереси посадових осіб ТМР та приватних фірм, до яких мають причетність ті ж особи, гарненько збіглися, і ні в кого чомусь не виникає претензій – ні в правоохоронних органів, ні в громадських діячів, ні в теперішньої влади, яка б мала через суд відновити право інтелектуальної власності на логотип, сайт і на багато чого ще. Та про наявність корупційної складової в діях представників попередньої влади влада чинна чомусь не поспішає говорити. Можливо, стає на ті ж граблі?
http://protruskavets.org.ua/lohotyp-ta- ... -skladova/

У Трускавці розроблятимуть логотип міста-курорту
Лютий 23, 2017 / Ніна ФЕДЬКО
Члени виконкому Трускавецької міської ради затвердили рішення про оголошення конкурсу на розроблення логотипу міста-курорту.
Досі логотипу місто не мало. Декілька каденцій тому в місті розробили та затвердили герб. Що ж стосується логотипу – його розробляли свого часу, однак виконком тоді так і не затвердив його, тому, відповідно, жодних прав на той логотип місто не мало. Його зареєструвала згодом приватна фірма на себе, а місто залишилось ні з чим.
Сьогодні управління розвитку міста оголошує конкурс на розроблення логотипу міста курорту. Серед запропонованих надалі варіантів буде обрано найоптимальніший, який зареєструють за містом і який надалі використовуватиметься для реалізації ідей брендування курорту.
http://truskavets-online.com.ua/?p=5325

Re: Лого Трускавця

ПовідомленняДодано: 22 червня 2017, 13:19
ABG
Чотири роки тому заступник міського голови з питань розвитку курорту Юрій Яворський спільно із Тетяною Гергель, начальником управління розвитку міста, і спроектували власними силами, знаннями та фантазією логотип курорту, який презентував оздоровницю на всесвітніх виставках та містився на рекламній продукції про Трускавець до сьогодні. Цей логотип розкривав головну суть Трускавця, як міста здоров'я, та відпочинку. Бо містив на своєму зображенні – воду та зелень, головний потенціал курорту та головне його природнє багатство.
http://djerela.com.ua/news/truskavets/d ... otip-mista


2013.jpg
2013.jpg (8.03 Кб) Переглянуто 6340 разів

Re: Лого Трускавця

ПовідомленняДодано: 22 червня 2017, 13:27
ABG
Головне, щоб був фартовий…
04.03.2017 Назар ХОПЯК

Понад 10 років тому в місті розробили та затвердили офіційний герб. А от свого туристичного логотипу Трускавець не мав.
Про необхідність розробки туристичного логотипу для міста-курорту Трускавця говорять вже віддавна. Логотип – своєрідна візитівка курорту, що має представляти місто в інформаційному і рекламному просторі. Туристичний логотип має формувати позитивний імідж міста при проведенні публічних заходів, виставок, фестивалів, його будуть використовувати в рекламних, промоційних та інших заходах як в Україні так і за кордоном.
Управління розвитку міста Трускавецької міської ради оголосило конкурс на розроблення туристичного логотипу.
23 лютого члени виконкому Трускавецької міської ради затвердили рішення про оголошення конкурсу на розроблення логотипу міста-курорту.
Згідно з рішенням виконкому було утворено організаційний комітет, затверджено положення про конкурс, а також склад конкурсної комісії.
В оргкомітет з підготовки і проведення конкурсу увійшли заступник міського голови О. Ткаченко, начальник управління розвитку міста Н. Скибак, зав. відділу розвитку курорту рекреації та туризму Г. Малахівська, головний спеціаліст відділу розвитку курорту М. Кубаса та начальний юр. відділу О. Савченко.
До пропонованих робіт було встановлено ряд вимог. Одна з основних – логотип має популяризувати Трускавець як всесвітньо відомий бальнеологічний курорт.
Переможець конкурсу отримує винагороду у розмірі 10 000 (десять тисяч) грн. за рахунок коштів, передбачених програмою заходів управління розвитку міста Трускавець на 2017 рік.
За результатами конкурсу було обрано три найкращі варіанти:

Крукевич.jpg
Крукевич.jpg (15.6 Кб) Переглянуто 6340 разів
Робота Юрія Крукевича

Рибалка.jpg
Рибалка.jpg (16.97 Кб) Переглянуто 6340 разів
Робота Анастасії Рибалки

Грехов.jpg
Грехов.jpg (14.91 Кб) Переглянуто 6340 разів
Робота Сергія Грехова

На думку конкурсної комісії найкращою виявилась робота дизайнера зі Львова Юрія Крукевича. Його ідея логотипу для Трускавця – це вишукані літери назви міста, в які символічно вплетені вісім крапель води, що символізують вісім різновидів мінеральних вод Трускавця.
– Ми вибрали логотип, який буде ідентифікувати місто. Коли ми оголошували конкурс, ми оголошували його не на розроблений бренд-бук з логотипом, а на ідею. Тому зрозуміло, що потрібно ще це доопрацювати. Сподіваюсь те, що ми вибрали ми дуже скоро доповнимо, працюватимемо над бренд-буком Трускавця і він насправді буде найкращим – підсумовує Наталія Скибак, начальник управління розвитку міста.
Відгуки щодо нового туристичного логотипу міста-курорту найрізноманітніші.
Багато трускавчан переконані, що новий логотип «назва міста з переносами» доволі примітивний і не передає дух курорту. Мешканці курорту у соціальних мережах запитують чому приймаються такі рішення без їхньої участі, чому ніхто не радиться з людьми.
Звичайно, що всім не вгодиш, але обурення людей можна зрозуміти. Щонайменше пасувало би зробити інтерактивне голосування на сайті міської ради, де б усі бажаючі обирали запропоновані варіанти.
Сьогодні місто-курорт Трускавець отримав свій туристичний бренд. Чи приживеться – побачимо… Як сказали у міській раді логотип ще зазнає певних змін, але головне щоб не в гіршу сторону. Як жартують трускавчани, що для міської влади, непевно, не так важливо як він виглядає, головне, щоб був фартовий…
https://truskavets.today/golovne-shhob-buv-fartovy-j/

Re: Лого Трускавця

ПовідомленняДодано: 22 червня 2017, 13:36
ABG
У Трускавці обрали найкращий логотип міста
6 березня, 2017
У Трускавці визначили найкращий логотип міста: трьох фіналістів обрали шляхом голосування керівники сфери обслуговування міста, громадські діячі міста.
Про це повідомили у Трускавецькій міській раді.
У другому етапі відбору найкращого логотипу, змагалось 6 дизайнерів, які раніше надали свої пропозиції в управління розвитку міста Трускавецької міської ради.
За підрахунком голосів, третє місце віддали за логотип Сергія Греха, на другому місці   Анастасія Рибалка, на першому – Юрій Крукевич. За правилами конкурсу, у третьому етапі, з трьох переможців, найкращого обирала експертна комісія.
У своєму виборі, члени комісії керувались чіткими критеріями. Найперший, це відмінність від офіційної символіки, оскільки промоційний логотип створюється, щоб бути там де офіційну символіку некоректно зображати. «Всі хороші приклади лого у світі показують, що промоційні логотипи не повторюють форму герба, намагаються бути якомога віддаленими від будь-якого офіціозу», – зазначив викладач кафедри графічного дизайну Львівської Національної академії мистецтв Василь Косів, який спостерігав за проходженням конкурсу.
Другим критерієм Василь Косів називає диференціацію, основну мету заради якої робляться ці логотипи, оскільки треба відрізнятись від інших міст.
Також є критерій формально-графічний, що дає можливість оцінити те, як логотип буде відтворюватись в чорно-білому форматі, як на нього вплине збільшення, чи, навпаки, зменшення розміру.
Також важливий критерій стосується позиціонування. «Трускавець – це не тільки відпочинок, а дуже серйозне та уважне ставлення до здоров’я лікування, вирішення проблем людей на високому рівні, – говорить Василь Косів. Ця серйозність, довіра людей до Трускавця дуже важлива і не всі логотипи це передають. Є в них щось грайливо-легке, що теж добре, але, мабуть, Трускавець мав би активніше позиціонувати себе в напрямку людської довіри, іміджу серйозного лікувального курорту».
Як пояснили організатори конкурсу та експерти, не можна брати до у ваги лише те подобається вам малюнок, чи ні, бо логотип має працювати і виконувати свою функцію.  Таким, на думку експертів, виявивлась робота Юрія Крукевича, дизайнера, який свого часу розробляв логопит для міста Львова. Його ідея логотипу для Трускавця – це вишукані літери назви міста, в які символічно вплетені вісім крапель води, що символізують вісім різновидів мінеральних вод Трускавця.
http://zik.ua/news/2017/03/06/u_truskav ... ta_1055217