Лого Дніпра

Емблеми меморіальних, ювілейних і інших заходів, лого міст і територій

Лого Дніпра

Повідомлення ABG » 14 листопада 2018, 13:36

За підсумками I-го етапу конкурсу на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу обрано трьох фіналістів
Липень 4, 2017

Підбиття підсумків проходило під час відкритої бренд-сесії в «Агентстві розвитку Дніпра» за участю конкурсантів та широких кіл громадськості.
Конкурс, оголошений 8 червня, виявив не аби яку зацікавленість у громади, навіть спонукавши організаторів продовжити на тиждень, до 30 червня, прийом заявок на I-ий етап, з огляду на чисельні прохання потенційних учасників.
«Ми вважали і вважаємо, що саме містяни, які живуть, працюють, переймаються проблемами нашого міста, мають першочергове право визначитися щодо концептуальної ідеї бренду м. Дніпро та його логотипу, – каже директор «Агентства розвитку Дніпра» Володимир Панченко. – Тож оголошенню конкурсу передувала кропітка підготовча робота. Аби побачити «погляд у майбутнє» саме громади, активних містян, їх сценарне прогнозування та готовність ототожнювати той чи іншій бренд сучасного міста, починаючи з 13 квітня, ми проводили он-лайн соціологічне опитування, присвячене іміджу нашого міста. Результати-висновки опитування за 32 пунктами, у якому взяли участь понад 1 тисяча дніпрян, було надано кожному учаснику конкурсу для врахування виявлених ідентичностей під час розробок концепцій. А про прозорі умови конкурсу ми наголосили під час двох прес-конференцій та у публікаціях і відео-сюжетах у ЗМІ. Тож їх і надалі дотримуємось».

Отже, загальна кількість робот, наданих на I-й етап конкурсу сягнула цифри у 51 концепцію.
«Ми щиро вдячні кожному учаснику, – каже керівник напрямку брендингу «Агентства розвитку Дніпра» Ярослав Ярошенко. – І тим, хто продемонстрував навіть на етапі подання візії ґрунтовний підхід, маючий шалений досвід, і тим, для кого, ймовірно, участь у нашому конкурсі – лише перша ластівка. Та досвід учасників був не до чого. Адже неупереджене журі, Оргкомітет конкурсу у складі 16 експертів, оцінював роботи за 7-ма критеріями (оригінальність / унікальність, конкурентність, етичність, лаконічність, привабливість, технологічність, позитивність), виставляючи від 1 до 10 балів за кожним».

Тож трійка фіналістів, хто пройшов у II-й етап конкурсу виглядає наступним чином:
1. Микита Агеєнко – кількість балів 50,64 (№ роботи 40) .
2. Євгенія Олійник – кількість балів 46,07 (№ роботи 38).
3. Сергій Білий – кількість балів 36,78 (№ роботи 08).

n 40.jpg
n 40.jpg (8.43 Кб) Переглянуто 189 разів
n 38.jpg
n 38.jpg (9.05 Кб) Переглянуто 189 разів
n 8.jpg
n 8.jpg (14.97 Кб) Переглянуто 189 разів

Що далі?
«А далі, – продовжує Ярослав Ярошенко, – до 7-го липня фіналісти мають нагоду доопрацювати свої роботи згідно із наданими рекомендаціями від Оргкомітету конкурсу. Після чого розпочнеться ІІІ етап – фінал (10.07 – 19.07) – оприлюднення конкурсних робіт трьох фіналістів та онлайн-голосування за найкращу концептуальну пропозицію та логотип протягом 10 днів на офіційному сайті «Агентства розвитку Дніпра» (dda.dp.ua), сайті Ребрендинг міста Дніпро (brand.dp.ua). Роботи-переможці, окрім експертної оцінки Оргкомітету (за 7-ма критеріями), за підсумками онлайн-голосування отримають до 30 балів (відповідно 30-20-10 додаткових балів за І-ІІ-ІІІ місця відповідно). Тож переможця остаточно ми визначимо и оголосимо 20-24 липня».
https://brand.dp.ua/za-pidsumkami-go-et ... inalistiv/


Підсумки онлайн-голосування та подальші кроки у визначенні остаточного переможця конкурсу
Липень 31, 2017

За результатами онлайн голосування перше місце виборола робота Євгенії Олійник з результатом у 895 голосів. Друге та третє місця посіли роботи Сергія Білого та Микити Агеєнка, з результатами 879 та 527 голосів відповідно.

Згідно з Положенням про конкурс, фіналісти отримують бали відповідно до здобутих місць, а саме:
Євгенія Олійник – 30 балів.
Сергій Білий – 20 балів.
Микита Агеєнко – 10 балів.

Надалі усі три роботи фіналістів, які після доопрацювання були винесені на онлайн-голосування, будуть заново оцінені Оргкомітетом, так як попередні оцінки стосувалися І етапу конкурсу.
Засідання, на якому пройде оцінка робіт фіналістів Оргкомітетом, відбудеться найближчим часом та буде супроводжуватись онлайн-трансляцією.
https://brand.dp.ua/pidsumki-onlayn-gol ... -konkursu/
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 8128
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів

Re: Лого Дніпра

Повідомлення ABG » 14 листопада 2018, 13:40

У ДНІПРІ ОБРАЛИ БРЕНД ТА ЛОГОТИП МІСТА
09.08.2017
У Дніпрі завершився черговий етап ребрендингу міста: було обрано бренд та логотип. Повторне голосування за них тривало з 19 до 28 липня. Переможцем за підсумками інтернет-голосування та за рішенням конкурсної комісії став логотип «Дніпро – хвилююче місто» Сергія Білого.
«У рамках конкурсу тривало онлайн-голосування, за результатами якого всі конкурсанти могли отримати 30 балів, решту – 70 балів – виставляли члени журі, оргкомітет, які оцінювали роботи комплексно за сімома критеріями: оригінальність, лаконічність, привабливість, конкурентність, етичність, технологічність, позитивність. Процес ребрендингу триватиме. Ми просуватимемо цей бренд у нашому місті, в Україні та за її межами», – розповів керівник напряму брендингу «Агентства розвитку Дніпра» Ярослав Ярошенко.
Автор-переможець повинен розробити брендбук, у якому буде вказано, як саме й де використовуватиметься цей логотип.
«Ми передамо брендбук до міської ради. Коли мер Борис Філатов підпише відповідне розпорядження, цей логотип та бренд можна буде офіційно використовувати. Важливо також розуміти, що бренд та логотип у жодному разі не замінюють офіційну символіку міста, наприклад, герб», – додав директор «Агентства розвитку Дніпра» Володимир Панченко.
«Певний резонанс, звісно, викликав перезапуск голосування за бренд та логотип. «Накрутити» голоси через систему BankID неможливо, бо кожна людина може проголосувати лише один раз. Єдина можливість набрати більше голосів – це просувати свою роботу через соцмережі, що й робили автори», – сказав керівник програми EGAP Dnipro Сергій Довгополий.

https://dniprorada.gov.ua/uk/articles/i ... otip-mista

дніпро17.jpg
дніпро17.jpg (17.46 Кб) Переглянуто 189 разів
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 8128
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів


Повернутись в Емблематика різних заходів, лого міст і територій

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість