Сторінка 1 з 1

Лого Калуша

ПовідомленняДодано: 14 листопада 2018, 14:14
ABG
Експерти визначили п’ятірку найкращих лого Калуша. Переможця обиратимуть калушани
Дата публікації: 2015.06.10
Місяць активні калушани шукали образ Калуша — на проект створення логотипу міста від ініціативної групи "Візуальний стиль Калуша" подали 28 конкурсних робіт. Сьогодні члени журі — Юрій Филюк, Олег Чуйко, Богдан Бойчук, Олег Трофименко — відібрали п'ять найкращих робіт. Тепер уже рішення за калушанами. Саме вони і визначать переможця.

Подані варіанти лого впродовж місяця жваво обговорювали у Facebook. Там і один з організаторів проекту Олександр Грегораш опублікував підсумки голосування суддів. За сукупними балами визначили п’ять найкращих робіт, повідомляють ”Вікна”.

— Місяць днів і ночей, 10 учасників та їхні 28 проектів логотипу Калуша. Відтак, до роботи взялася четвірка суддів, обравши кожен для себе п’ять найкращих, на їхню думку, робіт. Оцінювання відбувалось по 5-бальній системі. Тож, можемо оголосити результати І етапу. До речі, четвертий член журі Юрій Філюк не виставляв бали, але — перелічив ті роботи, які, на його думку, “мають шанс на життя”, — написав Олександр Грегораш.

У другому етапі конкурсу, який триватиме з 26 до 28 червня, найкраще лого міста обиратимуть калушани. Локацію і час організатори повідомлять заздалегідь.

http://vikna.if.ua/news/category/kl/201 ... 35331/view

к1.jpg
к1.jpg (55.19 Кб) Переглянуто 429 разів

Re: Лого Калуша

ПовідомленняДодано: 14 листопада 2018, 14:17
ABG
Калушани обрали візуальний стиль свого міста від Олега Білого
Дата публікації: 2015.07.03
3 липня завершився підрахунок голосів калушан, які обирали найкращий варіант логотипу Калуша. Ініціативна група «Візуальний стиль Калуша» оголосила конкурс на розробку логотипу міста 1 травня. До 1 червня реєструвалися проекти логотипів. Всього на конкурс було подано 28 проектів від креативно мислячих авторів, перед якими ініціатори створення фірмового стилю міста поставили окремі комунікаційні завдання.
Логотип Калуша мав нести в собі інформацію про туристичну та інвестиційну привабливість міста, його культурну та історичну спадщину та перспективи розвитку, інформують ”Вікна”.
На початку червня компетентне журі відібрало п’ять найвдаліших проектів і виставило їх на спеціально створеному сайті для голосування, яке проводилося у соцмережі та під час вуличного опитування калушан.
Авторами відібраних проектів логотипу Калуша були Олег Білий, Василь Завалко, Андрій Корвач та Василь Неспляк. У вуличному опитуванні взяли участь 555 небайдужих калушан. Цей етап голосування приніс перемогу проектові Олега Білого, який також переміг у відборі у соцмережах і за висновком експертів. І хоча зараз автор затвердженого логотипу мешкає та працює у столиці, проте 20 років, прожитих у Калуші, надихнули Олега Білого на створення фірмового обличчя рідного міста.
http://vikna.if.ua/news/category/kl/201 ... 36567/view

Використати логотип Калуша можна тільки за умови погодження з владою
Дата публікації: 2016.06.04
Як повідомляли «Вікна», Калуська міська рада одноголосно схвалила як офіційну та промоційну продукцію Калуша логотип міста (автор – Олег Білий).
Своїм рішенням міська рада також затвердила Правила оформлення офіційної та промоційної продукції Калуша, інформують «Вікна».
Правила поширюються на Калуську міську раду та її виконавчі органи, комунальні підприємства, установи, організації, органи самоорганізації населення, фізичних та юридичних осіб.
Промоційною емблемою Калуша, зідно з Правилами, є знак для товарів та послуг, що складається з символічної букви «К» та верхнього елемента, що символізує ландшафт міста, архітектурні елементи старовинних будівель міста Калуша, а також напису біля зображення.
Використання промоційної емблеми передбачено на продукції, що виготовляється фізичними та юридичними особами, органами самоорганізації населення за погодженням з Калуською міською радою, виконавчими органами або на їх замовлення чи сприяння.
Отримати промоційну емблему Калуша можна на офіційному сайті Калуської міської ради або у відділі внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю. Використання емблеми Калуша на продукції передбачено за умови відповідного погодження макета.
Використання офіційної та промоційної продукції Калуша здійснюється на безоплатній основі.
Бренд-бук Калуша є обов’язковим при використанні на продукції, що виготовляється фізичними та юридичними особами, органами самоорганізації населення, Калуською міською радою, її виконавчими органами чи на їхнє замовлення.
Використання бренд-буку Калуша органами самоорганізації населення, фізичними та юридичними особами можливе лише за умови, якщо продукція, у якій передбачено використання стилістики бренд-буку Калуша, відображає події, які відбуваються за підтримки Калуської міської ради та виконавчого комітету, йдеться у правилах оформлення офіційної та промоційної продукції Калуша.
http://vikna.if.ua/news/category/kl/201 ... 54848/view

к10.jpg
к10.jpg (8.11 Кб) Переглянуто 428 разів