Лого Нової Каховки
Додано: 22 серпня 2019, 09:51
У Нової Каховки з’явиться логотип
05/08/2019
Найближчим часом міська рада Нової Каховки затвердить логотип міста. Він сприятиме розвитку туристичної галузі Нової Каховки і популяризації міста в Україні та за її межами, вважають у муніципалітеті.
«Виконавчим органам Новокаховської міської ради, комунальним підприємствам Новокаховської міської ради використовувати затверджений логотип м. Нова Каховка на офіційних документах, оголошеннях, банерах та іншій представницькій продукції на рівні з гербом міста Нова Каховка.
Рекомендувати використання логотипу міста Нова Каховка суб’єктам підприємницької діяльності та виробникам туристичної продукції», – сказано в проекті рішення міськради.
– Розробка логотипу проходила в декілька етапів, – розповів «ТВ» директор комунального підприємства «Агентство регіонального розвитку» В’ячеслав Коcтенюк. – За нашою ініциативою була створена робоча група, яка з початку червня проводила опитування жителів міста щодо того, якою вони бачать і уявляють Нову Каховку.
На основі цих ідей та образів були створені п’ять варіантів логотипу, за якими в липні проводилося голосування на сайті http://brandnk.com.ua. Переможцем став варіант №2.
Але оскільки він був досить складним для відтворення, робоча група вирішила спростити його, прибравши «зайві» елементи. Так з’явився нинішній варіант логотипу (автор ідеї – підприємець Олексій Масюткін), який разом зі слоганом-переможцем «Місто тисячі джерел» КП «АРР» і виносить на розгляд міської ради.
https://pivdenukraine.com.ua/2019/08/05 ... a-logotip/
Азбука Морзе: у Новій Каховці розробили бренд і логотип міста
05.08.2019
На наступній сесії Новокаховської міської ради депутати мають затвердити бренд і логотип міста. У мерії вважають, що він сприятиме розвитку туристичної галузі Нової Каховки і популяризації міста в Україні та за її межами.
Історія створення бренду
Ініціаторами створення бренду і логотипу міста виступили спеціалісти комунального підприємства «Агенція регіонального розвитку» та громадської організації «Агенція територіального розвитку Таврійського об’єднання територіальних громад». Міський голова Володимир Коваленко видав розпорядження про створення робочої групи, до якої увійшли заступник мера Володимир Сироватка, керівники вищеназваних агенцій В’ячеслав Костенюк та Павло Ярмій, експерт з брендингу Вікторія Кулакова та інші – всього 9 чоловік.
Вони провели інформаційну зустріч із громадськістю, опитування про символи та концепції брендингу, запропонували у соцмережі подавати пропозиції. 10 поданих пропозицій щодо бренду міста об’єднали в 5 за схожістю тем і закликали жителів міста голосувати своїми лайками. Пообіцяли, що брендом стане слоган, який набере найбільше голосів.
У результаті голосування на сайті найбільше голосів набрала пропозиція «Нова Каховка – молоде місто з унікальною історією». Її запропонувала архітектор Тетяна Євсєєва. Потім відбулося обговорення з громадськістю – хакатон – у Літньому театрі.
Безликі символи
І тут починається незрозуміле. Робоча група раптом «переграє» умови і оголошує брендом «Нова Каховка – місто тисячі джерел». Хоча такого у голосуванні не було взагалі.
А потім з’являється і логотип, який опублікувала в соцмережі Вікторія Кулакова. Він викликав неоднозначну реакцію новокаховчан.
– Що це за точки і тире? – прокоментувала депутат міської ради Тетяна Ракша. – Якась азбука Морзе.
– Бренд вийшов слабеньким, – підтримала її громадська активістка Ірена Лепень.
За задумом розробників, ці точки і тире символізують джерела на берегах Дніпра.
Дійсно, логотип викликає чимало запитань. По-перше, точки і тире зовсім не характерні для української символіки. Їх часто використовують у логотипах компаній. Хоча для українців це безликі символи. А традиційних символів на «кам’яних вишиванках» міста, залишених нам у спадок від Григорія Довженка, – хоч греблю гати. До речі, місто Баштанка Миколаївської області, звідки родом скульптор, обрала своїм логотипом символ птаха, що летить над степом. А цей символ міститься у «кам’яних вишиванках» на будинках Нової Каховки!
– У Баштанці для розробки логотипу міста запросили професійного художника з Києва, – розповіла NovaKahovka.City Тетяна Євсєєва. – Але депутати і громадськість не відразу сприйняли такий символ. Міському голові доводилося півроку всіх переконувати.
З брендом чи без бренду
Зрозуміло, що джерела – це не той символ, який може зацікавити туристів та потенційних інвесторів. Найоригінальніше, чим відрізняється Нова Каховка – це і є ті самі «кам’яні вишиванки». Такого нема ніде у світі!
По-перше, вишиванка (вишивана сорочка) – уже є брендом і символом України. А архітектурні орнаменти на будівлях, виконані в стилі традиційних українських орнаментів, із національною символікою – це дійсно унікальне явище, яке може зацікавити багатьох людей. По-друге, відділ культури і туризму в рамках виграного гранту від Українського культурного фонду вже провів велику роботу по розкручуванню бренду «кам’яні вишиванки». У тому числі створив сайт, який виконує важливу роль у пропаганді цього бренду.
Вікторія Кулакова виправдовується: мовляв, такої пропозиції для бренду: «Нова Каховка – місто кам’яних вишиванок», – не було. Ну так і «Місто тисячі джерел» теж не було. А чому так зробили? Тільки щоб не прийняти варіант Тетяни Євсєєвої, бо вона активно бореться проти незаконної забудови історичної частини міста і паркової зони?
Але ж нинішні можновладці міста – не вічні. Рано чи пізно вони підуть у небуття. А місту – жити у віках. З брендом чи без бренду. Але з «кам’яними вишиванками» – точно.
https://novakahovka.city/read/blog/3922 ... otip-mista