Новий туристичний бренд Румунії
02.08.2010
Румунський уряд вирішив офіційно представити новий туристичний бренд країни на Всесвітній виставці в Шанхаї. У четвер, який був найменований національним Днем Румунії на Експо 2010 в Шанхаї, у присутності міністрів закордонних справ та туризму, Теодора Баконського, та відповідно, Елени Удрі, а також колишніх відомих румунських спортсменів Надії Коминеч, Ільї Нестасе та Георге Гаджі, вперше пролунав заклик "Відвідуйте Румунію, карпатський сад".
Так звучить гасло нового туристичного бренду нашої країни, яке закликає ймовірних іноземних туристів ознайомитися з Румунією, де існують куточки природи, незаймані людиною, з Румунією, де можна займатися активним, бальнеологічним, культурним та релігійним туризмом. Неприхована мета нової національної туристичної кампанії є розмістити туристичну Румунію на туристичній карті Центральної та південно-східної Європи. Оскільки, поки-що дотепер, грошовий обіг в цьому секторі Румунії був незначним у порівняні з вже прославленими у світі Грецією чи Туреччиною, і навіть сусідньою Болгарією.
У розпалі літнього сезону, але й економічної кризи, власники готелів на румунському чорноморському узбережжі сподіваються, що їхніми послугами користуватимуться щонайбільше 50 тисяч туристів. Сама пані Удря зізналася, що „Румунія не сподівається займатися масовим туризмом” i що, „румунське узбережжя не конкурентоспроможне на даний момент на міжнародному плані”. У Карпатах, поки-що ще погана інфраструктура розохочує іноземних любителів гірських походів. Самі румуни віддають перевагу іноземним курортам, коли йдеться про проведення відпусток.
Тому, багато хто сумнівається, що тільки що представлений „карпатський сад” користуватиметься більшою увагою від публіки ніж дотеперішні подібні гасла, які ще з середини 90-их років просували румунські уряди, щоб привабити туристів. „Невмируща та чарівна Румунія”, „Захоплювальна Румунія”, „Фабулоспіріт” або „Румунія, land of choice” були представлені, а потім змиті, не залишивши жодного слідочка в колективній пам'яті.
Не говорячи вже про те, що далеко від Шанхая, у Бухаресті, стилізований листок дерева, що є новим логотипом Румунії, став предметом суперечок та іронічної критики. Від закиду, що він був зірваний в інтернеті, аж до того, що не існує жодної відмінності між ним і листком, що намічає англійські екологічні автобуси, „листок Удря”, як зловмисно називає його преса, може пов'янути і упасти у розпалі літа.
(http://www.rri.ro/art.shtml?lang=12&sec=99&art=43362)