ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ПРОВЕДЕННЯ ПУБЛІЧНОГО МІЖНАРОДНОГО ТВОРЧОГО КОНКУРСУ НА СТВОРЕННЯ ОФІЦІЙНОГО ЛОГОТИПУ ОБ’ЄДНАННЯ ПРОФЕСІОНАЛЬНИХ ФУТБОЛЬНИХ КЛУБІВ УКРАЇНИ «ПРЕМ’ЄР-ЛІГА»1. Визначення термінів
1.1. УПЛ – Об’єднання професіональних футбольних клубів України «Прем’єр-ліга», організатор Конкурсу.
1.2. Сайт – офіційний Інтернет сайт УПЛ:
www.fpl.ua.
1.3. Конкурс – публічний міжнародний творчий конкурс на створення офіційного логотипу УПЛ.
1.4. Логотип – будь-яка комбінація позначень (емблема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів), яка здатна передати унікальність УПЛ, як футбольної організації та ідентифікувати його серед інших; постійний графічний, словесний, образотворчий або об'ємний знак, комбінований з зображенням, літерами, цифрами, словами або без них.
1.5. Учасники Конкурсу – будь-які фізичні особи – громадяни України, особи без громадянства та іноземні громадяни; юридичні особи за законодавством України та нерезиденти України, що виконають умови цього Положення у повному обсязі, подавши один або більше одного ескізу. Максимальна кількість ескізів від одного Учасника не обмежуватиметься.
1.6. Терміни проведення Конкурсу – з дати оприлюднення інформації про початок проведення Конкурсу на Сайті по 01.06.2016. Організатор залишає за собою право змінити вищевказаний термін.
1.7. Територія проведення Конкурсу – без обмежень.
2. Загальні положення
Це положення регламентує статус та порядок проведення Конкурсу, вимоги до його Учасників, анкети Учасника, ескізу Логотипу, порядок представлення ескізу Логотипу, критерії відбору та оцінювання, строки проведення Конкурсу, винагороду для переможця Конкурсу. Положення діє протягом всього Терміну проведення Конкурсу до його завершення.
3. Мета та завдання Конкурсу
3.1. Мета Конкурсу – створення унікального Логотипу, що безпосередньо асоціюватиметься з УПЛ та після проведення Конкурсу стане елементом офіційної символіки УПЛ і використовуватиметься для формування позитивного іміджу, підвищення інтересу до змагань УПЛ та збільшення кількості уболівальників на стадіонах, підвищення рейтингів телевізійних трансляцій футбольних матчів та їхньої видовищності.
3.2. Завдання Конкурсу:
- розробити та створити унікальний офіційний логотип УПЛ;
- залучити максимальну кількість учасників Конкурсу;
- залучити максимальну кількість осіб, які братимуть участь у підведенні підсумків Конкурсу шляхом інтернет-голосування на Сайті.
4. Порядок організації Конкурсу
4.1. Організатор Конкурсу розміщує оголошення про початок Конкурсу, дане Положення та анкету учасника на Сайті.
4.2. Анкети разом з ескізами на Конкурс приймаються з дати оприлюднення даного Положення та анкети учасника на Сайті по 30.04.2016 за адресою електронної пошти:
konkurs@fpl.ua.
4.3. З 10.05.2016 по 20.05.2016 триватиме рейтингове інтернет-голосування на Сайті. У голосуванні може взяти участь будь-який відвідувач Сайту. Голосувати за одну і ту саму роботу можна лише один раз. Кількість робіт, за які може голосувати відвідувач, необмежена.
4.4. Визначення переможців та підведення підсумків Конкурсу відповідно до даного Положення.
5. Вимоги до ескізу Логотипу
5.1. Ескіз має подаватися у растровому форматі JPEG (показник компресії 10 – 12), розмір файлу – 1200 пікселів за більшою стороною, фон білий, кольорове кодування sRGB.
5.2. У разі прийняття Організатором ескізу логотипу, учасник повинен надати його у векторному форматі EPS, у монохромному вигляді, градаціях сірого кольору (металевого) та кольоровому кодуванні CMYK і пантонах; написи, які виконані комп’ютерними шрифтами, мають бути переведені у криві та надіслані разом з повним пакетом цих шрифтів (у разі наявності).
5.3. Художні вимоги до ескізу логотипу:
- чітка асоціація з футбольною організацією, якою є УПЛ;
- багатогранність;
- оригінальність;
- сучасність, актуальність;
- лаконічність;
- унікальність графічних елементів;
- відповідність технологічним вимогам (збереження можливості прочитання при змінах розміру, однаково вдалий вигляд, як в кольоровому, так і в монохромному варіанті;
- можливість розміщення на будь-яких поверхнях (папір, картон, скло, дерево, метал, пластик тощо).
5.4. Текстова частина Логотипу повинна містити у собі наведені нижче текстові фрагменти та має бути надана у викладі трьома мовами (українською, російською та англійською) у п’яти варіантах, а саме:
- УКРАЇНСЬКА ПРЕМ’ЄР-ЛІГА;
- УКРАИНСКАЯ ПРЕМЬЕР-ЛИГА;
- UKRAINIAN PREMIER LEAGUE
- УПЛ;
- UPL.
5.5. Шрифт написання текстової частини логотипу повинен бути або авторським та унікальним або одним з існуючих – таким, який може використовуватись УПЛ з будь-якою метою (в тому числі, комерційної експлуатації) без будь-яких обмежень та на безоплатній основі.
6. Вимоги до вмісту заявки на участь у Конкурсі
Конкурсна заявка повинна містити:
- анкету Учасника (Додаток № 1);
- ескіз Логотипу;
- концепцію довільної форми з описом ескізу логотипу, шрифту;
- іншою інформацією на розсуд Учасника;
- варіанти використання на різноманітних матеріальних носіях (наприклад: банери, вимпели, ручки, футболки та інша сувенірна продукція).
7. Критерії оцінки Конкурсних заявок
Критеріями оцінки Конкурсних заявок є:
- оригінальність ідеї та зміст художнього рішення, що віддзеркалюватимуть мету та завдання Конкурсу;
- відповідність ескізу вимогам Розділу 5 Положення;
- наявність всіх документів, зазначених в Розділі 6 Положення;
- обґрунтованість наданих ескізів логотипу.
8. Порядок визначення переможця
8.1. З метою організації та проведення Конкурсу утворюється Організаційний комітет, який складається з представників Організатора. Для визначення переможця Конкурсу за відповідним рішенням Організаційного комітету утворюється Конкурсна комісія, до складу якої входять представники державних органів, громадських організацій та видатні діячі спорту, культури та мистецтва, співробітники рекламних та креативних агенцій, фахівці у галузі брендингу та дизайну тощо.
8.2. Склад Конкурсної комісії визначається рішенням Організаційного комітету Конкурсу. Конкурсна комісія оцінює кожну конкурсну роботу за критеріями, визначеними у Розділі 7 Положення.
8.3. Конкурсна комісія Конкурсу має право відхилити надіслані роботи, якщо вони не відповідають умовам цього Положення.
8.4. Переможець визначається Конкурсною комісією серед перших 11 ескізів-лідерів он-лайн голосування на Сайті. Конкурсна комісія залишає за собою право не коментувати причину відхилення пропозицій, які не стали переможцями Конкурсу.
8.5. Конкурсна комісія залишає за собою право вимагати у Учасника, який запропонував перспективний ескіз логотипу, надання необхідних додаткових матеріалів тощо.
9. Підведення підсумків та заохочення переможця
9.1. З 21.05.2016 по 30.05.2016 Конкурсна комісія шляхом таємного голосування визначає найкращу пропозицію серед перших 11 ескізів-лідерів он-лайн голосування на Сайті.
9.2. 01.06.2016 відбудеться оголошення результатів Конкурсу шляхом оприлюднення на Сайті.
9.3. Урочисте нагородження переможця конкурсу відбуватиметься 01.06.2016.
9.4. Переможець отримає Комплект форми улюбленої команди УПЛ, футбольний м’яч з підписами гравців команди та тур для 4 осіб на Суперкубок України 2016 року.
9.5. За результатами Конкурсу, ескіз логотипу переможця передається на затвердження Загальним зборам Учасників УПЛ та, у разі його затвердження, приймається для практичного використання в якості офіційного логотипу УПЛ.
10. Авторські, суміжні та інші права
10.1. Виключні майнові авторські та суміжні права, а саме виключне право на використання логотипу переможця Конкурсу і виключне право на дозвіл або заборону використання логотипу переможця передаються організатору Конкурсу.
10.2. Переможець Конкурсу зобов’язаний укласти з організатором Конкурсу договір про передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на логотип.
10.3. В разі якщо переможець конкурсу протягом 5 робочих днів з моменту оголошення результатів Конкурсу відмовляється укласти договір про передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на логотип, Конкурсною комісією обирається інший переможець серед учасників конкурсу.
10.4. Передача учасником своєї роботи для участі в Конкурсі відповідно до даного Положення означає повну і безапеляційну згоду учасника з усіма умовами цього Положення.
10.5. Організаційний комітет Конкурсу залишає за собою право використовувати конкурсні роботи на власний розсуд без виплати грошової винагороди автору;
проведення на території України та за її межами рекламних кампаній, створених на базі конкурсних робіт, розповсюдження рекламної продукції; відтворення робіт для потреб Конкурсу і з метою його реклами, для показу по телебаченню, для розміщення в пресі, в інтернеті тощо.
10.6. У разі виникнення вимог, претензій і позовів третіх осіб, у тому числі правовласників авторських і суміжних прав на надану роботу, учасник Конкурсу зобов’язується вирішувати їх від свого імені і за свій рахунок.
10.7. У разі використання авторського та унікального шрифту, Учасник повинен виконати даним шрифтом слоган Конкурсу, визначений Організатором та передати його останньому.
10.8. Це Положення розроблено на підставі чинного законодавства України. Всі правовідносини, що не врегульовані цим Положенням, регулюватимуться винятково чинним законодавством України.
11. Контактна інформація
Всі запитання стосовно цього Положення зокрема та Конкурсу в цілому, прохання надсилати за наступною адресою електронної пошти:
konkurs@fpl.ua.