Хмельницький національний університет
"Поява на карті України нового класичного багато профільного навчального закладу поставила перед нашим університетом нові завдання. Одне з них - розробка логотипу та фірмового стилю Хмельницького національного університету. Фірмовий стиль - це частина образу закладу. Це показник філософії організації та її корпоративної культури, оскільки за фірмовим стилем можна визначити, які люди працюють в компанії, наскільки фірма поважна і перспективна.
Конкурс проводився зразу ж після присвоєння університету нового статусу за номінацією "Кращий логотип та фірмовий стиль університету". До участі в конкурсі приймалися макети логотипу та фірмового стилю (зразки офіційного бланку, факсимільного повідомлення, наказу, розпорядження, візитки) ХНУ. Усі проекти мали бути створенні з урахуванням історії та традицій університету. Конкурс був відкритий для всіх бажаючих, хто прагнув, не шкодуючи сил, створити новий логотип та фірмовий стиль ХНУ. В результаті було подано на розгляд понад 30 конкурсних робіт. Серед учасників розроблювачів були студенти, викладачі, дизайнери, а також люди які не мають ніякого відношення до ХНУ.
Переможцем конкурсу визнано викладача кафедри інформаційних технологій проектування ХНУ Сергія Міля. Критеріями відбору були інформаційна насиченість, об'єктивність, дизайнерська майстерність у підготовці логотипу та фірмового стилю. Для аналізу і оцінки конкурсних робіт та визначення переможця була створена конкурсна комісія, до складу якої входили професорсько-викладацький склад та співробітники Хмельницького національного університету. Навчально-методичний кабінет університету та кафедра інформаційних технологій проектування надавали необхідні консультації учасникам щодо оформлення конкурсних матеріалів. Переможця конкурсу нагороджено премією у сумі 500 гривень.
Геральдика пояснює зміст логотипу ХНУ наступним чином. Книга - відображає класичний підхід до отримання знань, охоплюючи найширший діапазон наук, без конкретного зосередження. Розгорнута книга підкреслює процес активного засвоєння знань. Це ж саме підсилюється трьома лініями, які ще в свою чергу "несуть" абревіатуру ХНУ до висот знань та ототожнюють різносторонність випускників. Багатопрофільність підкреслюється ще й відкритими аркушами книги, які мають легку взаємокомпенсуючу пластику, створюючи цілісний образ стійкої композиції. Стійкість емблеми підсилює горизонтальна лінія. Для підвищення ефекту цілісності та оригінальності образу емблеми силует книги розчиняється в темному колі, який є фоном - блакитна земна куля - - традиційний елемент емблеми університету. Цей універсальний елемент композиційно поєднує абревіатуру та пластику лаврової гілки - прообраз елітарності та славетності. Пластика книги вирішує питання масштабності "зображення-образ" емблеми чіткий та сприймається за будь якого розміру. Кругле тіло емблеми (круг - "найсправедливіша" фігура, без жодних претензій на зайву в даному випадку через мірну оригінальність) обвиває надпис "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ", виконаний шрифтом АКАДЕМІЯ, що говорить сам за себе.
Леся Гуменна, відділ зв'язків з громадськістю ХДУ"
(http://www.tup.km.ua/news/news12-03.html)