Бренд України

Емблеми, лого та прапори органів державної влади; бренд Держави

Бренд України

Повідомлення ABG » 30 серпня 2010, 11:48

До цієї теми дві цікаві статті:

Національний брендинг України
Автор: Василь Мирошниченко, Дата: 29/06/2010
http://innovations.com.ua/uk/articles/4/22/1669

Україна – бренд!
Автор: Андрій Федорів, Дата: 25/06/2010
http://innovations.com.ua/uk/articles/4/22/1664
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 8814
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів

Re: Бренд України

Повідомлення ABG » 30 серпня 2010, 12:04

Ще до теми:

Нагорняк Тетяна Леонтіївна, Країна як бренд. Національний бренд «Україна» // Стратегічні пріоритети, №4 (9), 2008 р. С. 220-228: http://www.niss.gov.ua/book/StrPryor/9/30.pdf

Рябоконь Людмила, Бренд — Україна. Якою бачать нашу країну іноземні студенти // День, №127, четвер, 22 липня 2004: http://www.day.kiev.ua/34198/

Про конкурс молодих дизайнерів "Україна - Бренд", що відбувся у першій половині 2010 року: http://design-tomorrow.com/html/ua ; http://design-tomorrow.com/html/ua/list
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 8814
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів

Re: Бренд України

Повідомлення ABG » 26 березня 2011, 11:36

За кордоном Україну просуватимуть Гарнюня і Спритко
25.03.2011
У Міністерстві закордонних справ відбулася презентація Стратегії позиціонування України за кордоном, розробленої на замовлення зовнішньополітичного відомства країни.
Директор департаменту інформаційної політики МЗС Олег Волошин у ході презентації зазначив, що «вдалося за порівняно невеликий бюджет зробити щось справді іміджеве». «Цей проект нам коштував приблизно $100 тис. Це соціологічні дослідження, розробка концепції, брендбука, створення відповідного сайту», – сказав він, повідомляє «ЛІГАБізнесІнформ».
Стратегія розроблена компанією «CFC Consulting», її головне гасло – «Україна – відкритість». «Мається на увазі відкритість до нових реформ, розвитку туризму, готовності брати участь у глобальних процесах, готовність до інвестування», – сказав на презентації креативний директор компанії Юрій Сак.
Стратегія містить перелік проектів у різних галузях, які Україна може запропонувати світові. Це проекти, спрямовані на знайомство Європи та світу з туристичним та культурним потенціалом України, інвестиційними проектами, світом кіно і спорту.
За словами Сака, візуальне подання держави є важливим аспектом. «Саме тому у своїй брендовій концепції ми пропонуємо символи бренду «Україна», а саме дівчинку і хлопчика – Гарнюню і Спритка. Персонажі виконані у популярному стилі «аніме», орієнтованому як на дитячу, так і на дорослу аудиторії», – зазначив він.
Також креативний директор компанії повідомив, що передбачено проведення інформаційних кампаній шляхом поширення рекламних відеосюжетів про Україну, «наші можливості, а також про життя видатних українців». Створення позитивного іміджу країни сприятиме зростанню інвестицій, а також туристичному потенціалу, зокрема, перед проведенням Євро-2012.
(http://ua.for-ua.com/ukraine/2011/03/25/101901.html)


brendUA.jpg
brendUA.jpg (23.43 Кб) Переглянуто 15402 разів
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 8814
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів

Re: Бренд України

Повідомлення Oskar » 26 березня 2011, 12:49

ABG написав:«Цей проект нам коштував приблизно $100 тис. Це соціологічні дослідження, розробка концепції, брендбука, створення відповідного сайту»

А ще кажуть, що у світі криза! І податки зростають, і комунальні платежі... :shock:
А тут - "легким порухом руки" майже мільйон гривень платників податків плавно перепливає у кишені "нових свиней біля старого корита". :evil:
Просто супер! "ПроФФесіонали" від Партії регіонів просто "великі спеціалісти-рецидивісти" з "легального" розкрадання бюджетних коштів! А вже як у них буде земля горіти під ногами, то вони швиденького знайдуть кому цей "бренд Україна" продати недорого...
Аватар користувача
Oskar
 
Повідомлення: 1152
З нами з: 21 грудня 2009, 15:54

Re: Бренд України

Повідомлення Oskar » 30 березня 2011, 11:29

Дегенерат Артемій Лєбєдєв назвав бренд України "рекламою імбецилів та регресу":
http://zaxid.net/newsua/2011/3/29/140731/

Яке їхало - таке здибало...
:lol:
Аватар користувача
Oskar
 
Повідомлення: 1152
З нами з: 21 грудня 2009, 15:54

Re: Бренд України

Повідомлення Oskar » 05 квітня 2011, 12:37

На http://www.pravda.com.ua/news/2011/04/5/6080159/:
Колесніков: Гарнюню і Спритка придумали ветерани Рейху
Вівторок, 05 квітня 2011,
Віце-прем’єр Борис Колесніков зазначає, що йому не подобаються символи позиціонування України за кордоном Гарнюня та Спритко.
Про це він сказав на прес-конференції в Києві, відповідаючи на запитання, яке в нього ставлення до символів бренду "Україна", передає УНІАН.
Він уточнив, що Національне агентство з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року не має до цього жодного стосунку.
"Це МЗС України оголошувало цей конкурс. Мені не подобаються ці символи. Таке враження, що конкурс відбувався між ветеранами або МЗС, або Рейха, - це їм видніше", - сказав Колесніков.

Колесніков свого "відкату" не отримав, ось тепер і сердиться! :lol:
Аватар користувача
Oskar
 
Повідомлення: 1152
З нами з: 21 грудня 2009, 15:54

Re: Бренд України

Повідомлення Mykola Chmyr » 06 квітня 2011, 16:50

Дотепний матеріал про бренд України. Аффтар жжот! :lol:

Про Спрытка и Гарнюню
О философии имени и национальных символах.

Давно пройшли, шановні, ті часи, коли цар Петро імпортував уродів за шалену валюту. Тепер маємо своїх і розробляєм все нові і нові моделі. По-перше, ми тепер незалежні від Заходу, і економія, а ви лізете тут з своєю красотою, ви нікому не потрібні.
(Лесь Подерв’янський, «Казка про Ріпку…»)

Поначалу редакция «Обкома» абсолютно индифферентно отнеслась к появлению пары странных фантасмагорических существ по имени Спрытко и Гарнюня. Впрочем, как и все украинское общество. Народ, который видел адские порождения дизайнерского зла Славека и Славка, которые типа этот народ и его собрата по несчастью представляют, новыми уродами вообще удивить сложно.
А посему, уже давно исчерпав все логические предпосылки для появления еще тех, футбольных, чудовищ, мы уже как-то свыклись с тем, что уроды стране необходимы как воздух или, на худой конец, туалетная бумага. Спрытко и Гарнюня наложили на уже, как говорится, и так хорошо унавоженную кучу. Возмущение в украинском обществе выросло, как всегда, из постулата Тараса Григорьевича «Хто ми такі? Ми не знаєм – нехай німець скаже!». «Німець», как это в большинстве случаев и бывает, засел в Москве, и имя ему Артемий Лебедев, он же - любимый «хомячками» ведущий «уютной жежешечки» tema, он же обсмеиваемый луркоморовцами «Татьяныч». Именно после его дизайнерских комментариев на тему ярковыраженных признаков синдрома Дауна у Спрытка и Гарнюни в Украине и начали протестовать против разработанных министерством иностранных дел уродцев. И общественность возопила, и вице-премьер Колесников приписал чудовищ к детищам Рейха.
«Обком» настолько возмутило это низкопоклонничество перед Москвой, что мы просто вынуждены твердо и решительно выступить в защиту Спрытка и Гарнюни, явление которых в роли символов Украины нас возмущает уж точно не больше, чем в этих же ролях Янукович и Азаров.
Для начало пойдем от противного – то есть от Лебедева. Согласно его нашумевшим исследованиям, «все дело в расположении радужной оболочки на глазном яблоке. У нормального здорового человека радужка прикрывается верхним веком к верху зрачка, а от низа радужки к нижнему веку видно белковую оболочку. Наши персонажики... имеют явные симптомы умственной отсталости. У них нижнее веко прикрывает радужку, а сверху видна склера. Любой желающий приглашается посмотреть в зеркало, подняв голову и расширив глаза (чтобы задрались верхние веки) - в отражении появится даун».
Вообще-то медицина до появления вердикта малевальщика всякой корпоративной фигни г-на Лебедева никогда не слышала о таком симптоме болезни Дауна, как «расположение радужки» – разве что о пигментных пятнах на ее краю. А вот на тему того, как выглядят «нормальный человек» и умственно отсталый, можно поспорить хотя бы на примере того, как выглядят наши уродцы, а как - сам г-н А.Лебедев:
(у тексті на цьому місці фото)
Если нашим чудовищам можно приписать максимум легкую укуренность, то о Татьяныче этого явно не скажешь. Однако хватит о представителях страны жирных медведей и Чебурашки. Спрытко и Гарнюня кроме физически и интеллектуально незамутненного здоровья имеют множество положительных черт, и что самое главное – именно для той страны жирных медведей и Чебурашки, которую так неудачно и подозрительно представляет в данном споре некто Лебедев.
Прежде всего это, конечно же, их гениальные имена. За ответом на вопрос, чьи последовательные мозги пытаются впарить Украине свой креатив, упорно начинающийся на «С» и кончающийся на «КО», идти, видимо, нужно к украинскому директору турнира Евро-2012 Маркияну Лубкивскому как главному связующему двух контор, родивших странных уродцев: УЕФА и украинскому МИДу (там Лубкивский почти 15 лет ошивался до футбольного назначения). Ведь как только голосованием болельщиков для украинского талисмана Евро было запорото чрезвычайно популярное среди украинцев имя «Стримко» (выиграл, напомним, Славко как наиболее нормальный – третий там вообще какой-то Ладко был), нам уже без обсуждения министерским решением утвердили подозрительно похожее «Спрытко» для общегосударственного символа. Спасибо людям. Могли бы ведь и Харлампия. и Варсонофия, а то и вообще – Акакия выбрать, им в МИДе всяко лучше видно.
Имя «Спрытко» таит в себе множество зашифрованных кодов. И дело даже не в том, что можно срубить бабла с «Кока-Колы», продавая на Майдане напиток «SpriteCo». Украинское слово «спритний», от которого происходит имя, практически во всех языках может иметь как позитивную, так и негативную коннотацию. Исключение составляет разве что русский – в природе этого языка значение «всегда умеющий что-то сп..дить» также носит положительный оттенок. Ведь даже в самом слове «проворный» слово «вор» заложено на коренном уровне. А значит, символ с таким именем должен прийтись по душе россиянам и тем самым помочь стараниям нашей нынешней власти по восстановлению добрососедских отношений с Москвой. Для лучшего понимания глубины связи наших народов на территории России можно использовать адаптированные варианты: Проворкин или Проворьев. Также возможны вариации на тему оригинального имени: если в среде футбольных болельщиков более уместно (но иногда рискованно) употреблять «Спартко», то среди простого народа лучше пойдут «Спиртко» и «Сопрутко». То же касается и многих других стран, к примеру, в Италии прекрасно подойдет «Спрутко», в Израиле - «Спрятко» и т.д..
Имя «Гарнюня», по аналогии с «манюня», можно перевести как «маленький гарнир» или «маленький гарнитур», можно перевести в лоб как «красапета», однако наиболее правильный перевод – «Хорошковский», поскольку при таком переводе максимально соответствуют как корень слова, так и уровень гламура и жеманности. Какие шифры таит в себе «Гарнюня»? Прежде всего, отметим, что это слово также прежде всего рассчитано на симпатии наших северных соседей, поскольку своим звучанием очень напоминает слово «граненый». «Граненый» и «Спиртко» – что может быть лучше для простого россиянина? Только искренние друзья из украинской власти, такие как глава МИД и экс-посол в той же России Константин Грищенко!
Однако, понятное дело, что не только в именах зашифрованы тайные послания. Давайте внимательно взглянем на изображения чудовищ. И… что мы видим?!! Ленточки на голове «Гарнюни» расцветкой и последовательностью цветов точь-в-точь повторяют боевой флаг партии «Батькивщина»!!!
А ведь лидера именно этой партии сейчас обвиняют в измене Родине с Путиным – премьером, опять же, России!
Мы уже не говорим о таких мелочах, как блестящая непробиваемая каска на лысой голове Спиртка, мгновенно возрождающий в памяти кадры о принуждении Грузии к миру простыми русскими призывниками, или сечение косы Граненой, до боли напоминающее бревно, торчащее из угла простой русской избы. Просто взгляните на костюм мужичка справа (белый верх, красный низ, посредине – синяя веревка) – этот выстраданный триколор богоизбранной русской нации!
Короче, Россия, забирай этих уродов себе, и пусть попробует тогда твой Лебедев что-то вякнуть!

Георгий СЕЛЕЦКИЙ

06 Апреля 2011 17:23
http://obkom.net.ua/articles/2011-04/06 ... ml?rambler
Аватар користувача
Mykola Chmyr
Moderator
 
Повідомлення: 1865
З нами з: 19 грудня 2009, 18:12
Звідки: Київ

Re: Бренд України

Повідомлення Oskar » 06 квітня 2011, 17:25

А Забужко - проти! :lol:
Забужко очолила список ворогів Спритка і Гарнюні
Представники української громадськості, діячів культури, журналістів, експертів, представників української інтелектуальної сфери, громадян України скерували відкритий лист міністру закордонних справ України Костянтину Грищенку, в якому розкритикували запропоновані символи українського народу Спритко і Гарнюня. http://www.zik.com.ua/ua/news/2011/04/05/280733

Цікаві у нас "представники громадськості, діячі культури та інтелектуальної сфери". В Україні при теперішньому режимі відбуваються значно страшніші речі в галузі мовної політики та культури - а вони мовчать, наче лайна наїлися... А тут - усі й одразу: "Гондурас їх, сердешних, непокоїть..." :twisted:
Востаннє редагувалось Oskar в 07 квітня 2011, 10:55, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Oskar
 
Повідомлення: 1152
З нами з: 21 грудня 2009, 15:54

Re: Бренд України

Повідомлення ABG » 06 квітня 2011, 21:33

До теми:
Фейсліфтинг України
Артем Біденко, 31 березня 2011
http://www.pravda.com.ua/articles/2011/03/31/6072003/
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 8814
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів

Re: Бренд України

Повідомлення ABG » 06 квітня 2011, 21:35

Від розробників бренду:

Як Спритко і Гарнюня від своїх відбивались
06 квітня 2011,
Минулого тижня МЗС України презентувало громадськості комплексний продукт – розроблену очолюваною мною компанією CFC Consulting брошуру "Бренд "Україна", в якій викладені основні складові просування іміджу України за кордоном.
Оскільки мова йде про міжнародне позиціонування держави і нації, не дивно, що презентація викликала багато інтересу з боку ЗМІ та хвилю емоційних обговорень в Інтернет середовищі.
Не зважаючи на те, що представлена стратегія – комплексний документ з багатьма складовими, в епіцентрі бурхливої загальнонаціональної дискусії опинилися лише два її елементи: сувенірні персонажі-символи Спритко та Гарнюня та логотип-слоган "Ukraine. Moving in the fast lane".
Ми щиро визнаємо право кожного на власну думку, в якому форматі б вона не звучала: чи у вишукано нецензурних висловлюваннях, чи у відкритих зверненнях, чи у фахових зауваженнях колег по цеху. Водночас, ми залишаємо і за собою право висловити свою точку зору в цивілізований спосіб.
В цій статті зібрані найпоширеніші і найяскравіші закиди до запропонованого брендингу України, на які я намагатимусь дати чіткі і зрозумілі відповіді.

Спритко і Гарнюня
Вважаючи образи Спритка та Гарнюні "нерелевантними реальному населенню України", критики зазначають, що ті риси, які вони уособлюють, символізують нецікаву потенційним відвідувачам країни "закостенілість та шароварщину". Ті риси — це "немодна зачіска" і традиційні національні костюми персонажів.
У зв'язку з цим, звертаємо увагу уважного читача на те, про що для зручності викладу своїх аргументів критики не пишуть — в гардеробі Спритка і Гарнюні, окрім національного одягу, є ще й ділові костюми і, навіть, гірськолижні комбінезони. І, як будь-які адекватні українці, вони вдягаються відповідно до ситуації.
В сувенірні кіоски Буковелю - один костюм, на економічний форум в Давосі - інший. І, звичайно, Спритко і Гарнюня пишаються своїми традиціями (а не соромляться їх), тому в Пирогово або на Тарасову гору в Каневі вони з гордістю вберуться у віночок і вишиванку.
Можливо "шароварщина" — це зручне виправдання латентного комплексу меншовартості, якого ми ніяк не позбудемося самі і, що найгірше, підсвідомо прагнемо "впарити" майбутнім поколінням?
Спритко і Гарнюня покликані стати іншим, привітним і позитивним сувеніром, який іноземець забере із собою додому замість п'яних "козаків" і грудастих "козачок", якими завалений зараз Андріївський узвіз в Києві.
Далі. Іншим ноу-хау оцінки якості виконання сувенірних персонажів став критерій стану їх здоров'я і загального розвитку. Одного разу озвучений коментар російського експерта-піарника Артемія Лєбедєва, був із захопленням підхоплений в українському медіа просторі. Артемій ставить нашим юним анімаційним персонажам невтішний діагноз: синдром Дауна.
Причина вродженої хвороби: анатомічна невідповідність розташування білкової оболонки ока по відношенню до верхньої повіки. Це вже серйозно.
Цікаво, якими невиліковними недугами, в такому разі, страждають герої мультфільмів Southpark та The Simpsons? А Мікі Маус та Чебурашка, з їх непропорційними ногами та вухами? Через свої деформовані голови та кінцівки ці бідолахи, певно, мали б заслуговувати на зневагу і забуття?
Якщо серйозно, то Спритко та Гарнюня задумувались, в першу чергу, не як реалістичні воскові фігури для експозиції в музеї Мадам Тюссо, а як позитивні, веселі та щирі анімаційні герої-ляльки, чиї широко відкриті очі підкреслюють головну тезу запропонованої іміджевої стратегії України та ключову національну рису української нації – відкритість.
Саме тому прообрази Спритка та Гарнюні – це необтяжені комплексами та негативними стереотипами (хитрість, корисливість, меркантильність, хтивість, жага наживи, ітд.) юні хлопчик та дівчинка, які дивляться на світ "широко відкритими очами", переповненими дружелюбності та оптимізму.
Окремого коментарю потребують критичні відгуки деяких спостерігачів щодо імен наших героїв. Для одних вони, не зважаючи на співзвучність з англійськими словами "sprinter" і "harmony", занадто складні для вимови іноземними туристами.
Для інших вони уособлюють найбільш негативні ментальні риси, за якими українців знають іноземці: Гарнюня — легкодоступна повія, Спритко — аморальний корупціонер.
Я називаю Гарнюнею свою дружину. Мої колеги звертаються так до своїх маленьких дочок. Для нас, як для більшості українських чоловіків, гарнюня — це жінка, яку ми любимо, поважаємо і захищаємо. Часто від безпідставних образ морально дезорієнтованих "знавців" феномену української жінки.
Більше того, образ Гарнюні спростовує існуючий стереотип України, як країни секс-туризму. Її щирість, відображена в широко відкритих очах юної дівчинки — це риса образу, протилежного сексуальності та легковажності. Це символ чистоти та відкритості.
Так само Спритко — це образ українця, який в потрібному місці в потрібний час бере ініціативу в свої руки, і в жорсткому глобальному конкурентному середовищі миттєво приймає правильні рішення, не перекладаючи відповідальність за свою долю на інших за принципом "моя хата скраю".

Логотип
Головним недоліком запропонованого стратегією логотипу — "Ukraine. Moving in the fast lane" (Україна. Рухаючись у швидкісній смузі") — більшість критиків вважають неправильне зображення напрямку його руху. Слово "Ukraine" в новому логотипі летить наліво, а це, на думку експертів-опонентів, означає рух в минуле.
Дійсно, на загальноприйнятій лінії часу минуле знаходиться зліва, а майбутнє - справа. Однак, коли мова йде про майбутнє держави — а саме це і є головним об'єктом будь-якої національної брендингової стратегії — важливо розуміти і правильно відобразити напрямок її розвитку не стільки в часі, скільки в просторі.
Саме тому в презентованому логотипі Україна рухається не справа - наліво, а зі Сходу - на Захід. Тобто... в майбутнє! Описане, до речі, чорним по білому, в національній зовнішньополітичній доктрині.
Проте, аргумент "зворотнього руху" не витримує критики навіть в контексті недержавному. Інакше як пояснити "напрямок руху" логотипу організації, яка є світовим символом швидкого руху вперед до перемоги — перегонів Formula 1. Модель динаміки саме цього бренду була використана нами як прообраз логотипу "Ukraine. Moving in the fast lane".
Важко запідозрити, що і інші, не менш відомі бренди, які асоціюються із рухом, швидкостями і прогресом, "недогледіли" небезпеки лівого спрямування руху їх логотипу. Виникає риторичне запитання: куди стрибає ягуар і летить птах Люфтганзи? В минуле?
Можна, звичайно, було б спробувати спрямувати логотип і в іншому, правильному з точки зору рекламних гуру, напрямку. Виглядав би цей абсурд приблизно так:
Головна цільова аудиторія даного логотипу — західні інвестори. Це чітко окреслює межі застосування логотипу – економічні форуми, інвестиційна політика держави. Право презентувати Україну в інших сферах (туризм, УЄФА ЄВРО 2012 та ін.) стратегія залишає за оприлюдненим раніше логотипом-сонечком, розробленим для чемпіонату УЄФА ЄВРО 2012.
Такий логічний "розподіл повноважень" між візуальними образами України на сьогодні вже був успішно застосований у реалізації проектної частини презентованої брошури: адаптований CFC Consulting логотип-сонечко став візитною карткою України в інформаційних кампаніях "Ukraine. All about U" на CNN International та BBC, а логотип "Ukraine. Moving in the fast lane" яскраво презентував Україну на всесвітньому економічному форумі в Давосі та на конференції The Economist, яка нещодавно пройшла в Києві.
Для інвесторів "рух у швидкісній смузі" — це, перш за все, можливість вигідного, навіть якщо і ризикованого, капіталовкладення.
Яскравим свідченням цьому є позитивний досвід інвестицій в Україну таких компаній як Telenor та Kraft Foods, для яких український ринок став плацдармом для безпрецедентного, в порівняні з іншими країнами, економічного росту.
Саме в цьому головна конкурентна перевага української економіки на глобальному ринку. І саме цей потенціал України — можливість високих прибутків через виправдані ризики — комунікує логотип презентованої стратегії.
Дехто вважає занадто складною стилістику логотипу: використані, мовляв, занадто дорогі для масового виробництва кольори, а ефекти руху, мікросхем, що плавляться від швидкості та елементи національного орнаменту — взагалі не будуть читатись на логотипах маленького розміру.
Вичерпну відповідь на ці (надумані) питання дає розділ стратегії "Паспорт стандартів бренду Україна" , в якому наведена велика кількість можливих варіантів використання логотипу, в тому числі і в монохромному форматі.

Тендер
На окремий коментар заслуговують закиди стосовно відсутності конкурсу щодо реалізації цього проекту та скарги на неврахованість думок і наробок інших, які могли зробити все краще, професійніше та цікавіше.
Ми відкриті до діалогу і до конкуренції , в яких набули вже майже десятирічний досвід. Представники CFC Consulting неодноразово брали участь в багатьох міжнародних конференціях і круглих столах на брендингову тематику, уважно слідкували за тим, як в суспільстві і в професійному середовищі розвивалося розуміння національного брендингу, які акценти робились на позиціонуванні України за кордоном.
Але, що найважливіше, ми реалізували десятки проектів, спрямованих на практичне втілення просування позитивного іміджу України за її межами. Наша відповідь на такі закиди – це наші справи.
В цьому плані і представлена стратегія – не фініш, а лише старт дистанції, яка відкриває більші можливості для урядових і неурядових структур, громадськості, бізнес і професійного середовища долучитися до ефективного і якісного позиціонування України на міжнародній арені. Для нової, фахової конкуренції, в якій немає місця і часу на обговорення форми чи кольору ока сувенірного персонажу.
Конкуренція не може бути одноразовою, одномоментною. Ми всі дуже добре пам'ятаємо ганьбу 2005 року, коли переможцем тендеру по покращенню іміджу України стала НІКОМУ невідома, напередодні створена харківська фірма "Конгломерат".
2,5 мільйони доларів США, терміново перераховані тоді на рахунок компанії-переможця, не можуть повернути в державний бюджет і понині.
Тоді лише CFC Consulting мала сміливість вголос заявити про неприпустимість такого рішення МЗС і вимагати перегляду результатів тендерних перегонів.
Нова можливість позмагатися за право долучитися до розробки концепції позиціонування України за кордоном з'явилася лише через шість років. Ми отримали пропозицію від МЗС, яке перед цим вивчало і наш досвід, і досвід інших, зробити презентацію брендингу України.
Умови – незначний і не підтверджений бюджет, надзвичайно короткий період часу і найвищі вимоги до проектного наповнення. Ми виконали це завдання і тепер відкрито несемо відповідальність за якість запропонованого продукту.
На завершення хочеться віддати належне усім, від кого ми почули фахові і обґрунтовані зауваження, а також за високу оцінку проектної частини розробленої нами іміджевої стратегії. Займаючи більше 70 відсотків цього комплексного документу, запропоновані проекти розкривають різноманітні сторони багатогранного потенціалу України і позиціонують українців як сильну, цікаву і прогресивну європейську націю.
Їх своєчасна і систематична реалізація — єдиний спосіб продемонструвати світу, що Україна справді рухається вперед по швидкісній полосі глобальної автомагістралі.
І тоді ми, українці, будемо з гордістю розповідати своїм дітям казку про те, як Спритко і Гарнюня Україні славу здобували.

Геннадій Курочка, Керівний партнер CFC Consulting
(http://www.pravda.com.ua/articles/2011/04/6/6083895/)
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 8814
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів

Re: Бренд України

Повідомлення ABG » 07 квітня 2011, 10:26

..Гарнюня і Спритко - дискусія про символи
6 квітень, 2011 p.
У інтернет-суперечках навколо двох намальнованих персонажів переважно негативні оцінки.
Намальовані персонажі брендової кампанії "Україна", розроблені на замовлення МЗС привертають до себе увагу від часу презентації.
Їх вже критикує громадськість, а віце-прем'єр Борис Колєсніков заявив, що Гарнюню і Спритка придумали "ветерани Рейху". Крім того, в інтернеті і пресі розгорілися гострі дискусії, з критичними відгуками про творіння команди піарників.
Harnyunya & Sprytko
В мережі інтернет викладений відеоролик, у якому представники Японії, Бразилії, Туреччини намагаються вимовити два слова "Гарнюня і Спритко". Усім людям в цьому ролику вимова імен двох персонажів дається дуже важко.
Як пояснюють автори цих героїв, він - активний та сміливий, вона - красива та незалежна. Хлопчик та дівчинка у національних костюмах, також їх зображено у лижних костюмах та ділових. Крім того, критики закидають їх наприродньо великі очі, які можна побачити в японських аніме.
Саме ці два героя були представлені громадськості у рамках створення нового позитивного іміджу України за кордоном. Олексій Сивак, головний радник CFC Consulting, яка розробляла мульт-персонажів, каже: "У мене враження, що автори відеоролику намагалися створити враження, що ці імена справді важко вимовити. І відібрали тих, де не можуть вимовити. Але я знаю, що можна, бо ми теж випробовували на іноземцях."
Імідж за кордоном
Пан Сивак зараз у коментарях журналістам захищає двох героїв, яких створила його компанія на замовлення Міністерства закордонних справ. Він наголошує на тому, що ці двоє героїв передовсім мала частина проекту, який має покращувати імідж України, або розповідати про неї тим, хто не підозрює про її існування. Пан Сивак наголошує на тому, що основне враження на іноземців справлятимуть мистецькі акції, які вже заплановано провести у Брюсселі і Стразбурзі.
За словами пана Сивака, там будуть і театральні постановки і концерти українських музикантів:"Більше десятка проектів. Зокрема є два, які пройдуть у Брюсселі та Страсбурзі, йдеться про вистави українських театрів, виступи українських музикантів. Саме вони творитимуть імідж України, а не ці два героя Спритко та Гарнюня."
Розповідати через культурний центр
Водночас, письменник і видавець Дмитро Капранов наводить аналогії з покращенням іміджу інших країн. І твердить, що для створення позитивного іміджу, потрібно іти шляхом Великої Британії, Франції, Німеччини, де є інституції культурних центрів.
Дмитро Капранов: "Не одні ми такі дурні, свого часу Естонія теж витратила сто тисяч доларів і їм теж придумали гасло "велкам ту Естонія". Саме по собі теж непогано, у нас хоч велкам немає... Поліпшувати імідж треба через інституції такі як Британська Рада у Великій Британії, Інститут Ґьоте у Німеччині, і Французький культурний центр. Імідж створюється щоденною роботою, а не такими персонажами."
(http://www.bbc.co.uk/ukrainian/news/201 ... l_bo.shtml)


P.S.
Мене от вже більше турбує не те, що і як намалювали, а як безграмотно про це пишуть:
Саме вони творитимуть імідж України, а не ці два героя...

Українською множина буде: "героЇ", а з числівником - "двоє героЇВ".
"Азаровщина" наступає! :evil:
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 8814
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів

Re: Бренд України

Повідомлення Oskar » 10 червня 2011, 18:14

На http://ua.korrespondent.net/ukraine/122 ... i-garnyuni:
У МЗС готові повернути гроші за розробку Спритка і Гарнюні
09.06.2011
Комментировать Відправити другу Версія для друку
У МЗС готові повернути гроші за розробку Спритка і Гарнюні Зі $ 100 тисяч художникові за Спритка і Гарнюню заплатили тільки $ 400
На розробку персонажів Спритка і Гарнюні було використано 400 доларів.
Про це розповів директор департаменту інформаційної політики Міністерства закордонних справ Олег Волошин.
Зокрема, він повідомив, що МЗС давно прийняло рішення не виробляти за бюджетні кошти сувенірну продукцію з зображенням Спритка і Гарнюні.
"Справа в тому, що для нас дуже важлива думка громадськості, ми уважно стежили за дискусією, що розгорнулася у ЗМІ навколо цих символів", - пояснив причини відмови від персонажів Волошин.
"Нам дорікають у тому, що ми витратили 100 тисяч доларів на розробку Спритка і Гарнюні, а тепер від них відмовляємося, це не так", - запевнив він.
Волошин пояснив, що 100 тисяч доларів витратили на стратегію в цілому. "На бренд-бук, у якому ця стратегія відбита, на соцдослідження, на проекти", - перерахував директор департаменту інформаційної політики МЗС.
"У цій іміджевой стратегії Спритко і Гарнюня займають одну сторінку з шістдесяти", - підкреслив Волошин.
За його словами, гонорар художника за розробку Спритка і Гарнюні склав 400 доларів. "Але, щоб зняти це питання, я особисто з власної зарплати готовий внести ці гроші в касу МЗС. Але в касі їх не візьмуть через формальності. Ну, тому я можу віддати їх, наприклад, у дитячий будинок", - сказав він.
"Оскільки мене особисто ця тема зачіпає, я поїду в дитячий будинок або центр допомоги дітям і віддам ці гроші зі своєї кишені на допомогу дітям", - пообіцяв співробітник МЗС.
При цьому Волошин не вважає, що міністерство зробило якусь помилку: "Багатьом людям Спритко і Гарнюня подобалися, люди кажуть: дарма МЗС прийняло таке рішення, не варто було піддаватися тиску".
Також він розповів, що МЗС відмовилося лише від виготовлення за бюджетний рахунок сувенірів із зображенням скандальних персонажів, а якщо якийсь виробник захоче одержати авторські права і виготовити сувеніри, то ніхто проти не буде.
"Стратегія ж залишається чинною, більше того, вона вже реалізується: наприклад, на CNN і BBC з січня йде найбільша в історії незалежної України кампанія, крутять ролики про Україну, концепція якої прописана в рамках цієї стратегії. Ми будемо продовжувати її реалізовувати", - підвів підсумок Волошин.


Дотепні у нас дипломати: 100 000 прогуляли, а тепер 400 готові віддати, лишень одчепіться...
:mrgreen:
Аватар користувача
Oskar
 
Повідомлення: 1152
З нами з: 21 грудня 2009, 15:54

Re: Бренд України

Повідомлення ABG » 07 жовтня 2013, 10:01

На http://vse.rv.ua/news/1379850956-ukrayi ... brend.html :
Україні розроблять «туристичний бренд»
22.09.2013

Незабаром буде розроблено туристичний бренд України. Про повідомляє Урядовий портал з посиланням на віце-прем'єр-міністра Олександра Вілкула.

Цього разу на розробку туристичного бренду не держава виділяє кошти. На це отримано європейський грант.

- Туризм - одна з найбільш, що динамічно розвиваються, сфер у світі. Потенціал України дозволяє створити в ньому точку зростання вітчизняної економіки. Важливим елементом розвитку туризму є розробка туристичного бренду і логотипу. Цей символ повинен об'єднувати країну всередині і підвищувати її привабливість за межами. Наприклад, логотипу I Love New York («Я люблю Нью–Йорк») вже сорок років, ним пишаються і не змінюють щороку, - сказав Віце-прем'єр- міністр Олександр Вілкул.

Лого - це квінтесенція традицій, культури, креативу та сучасних трендів. Процес повинен бути публічним. У п'ятницю в Держтуризмкурорті експерти обговорюватимуть концепцію туристичного бренду України. Я сказав, щоб на обговорення приїхали і керівники туристичних напрямків з усіх областей.

Очікується, що для широкого обговорення концепція бренду буде презентована в Києві на Міжнародному туристичному форумі, який відбудеться 10-12 жовтня. Остаточно роботи повинні бути закінчені на початку 2014 року.
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 8814
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів

Re: Бренд України

Повідомлення ABG » 07 жовтня 2013, 10:06

На http://ipress.ua/news/prezentovano_novu ... 28773.html :
В Україні презентували нову концепцію туристичного бренду країни
23.09.2013
Основна ідея концепції - Україна на рубежі між християнством і мусульманством
Презентовано нову концепцію туристичного бренду України, згідно з якою Україна стає "порубіжжям" між Європою та Азією.
У одного з міліціонерів, які проґавили Мельника, серцевий нападУ Британії з'явився аналог ФБРЄвреї заявляють про антисемітизм: Рада Європи заборонила обрізання в Євросоюзі
В тендері на найкращу концепцію, який проводився Державною агенцією туризму України спільно з Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ), перемогла команда "ВікіСітіНоміка".
Основна ідея їхньої концепції, показати Україну таким собі порубіжжям межи Європою та Азією, межи християнством та мусульманством тощо. Начебто саме в цьому порубіжні, на думку авторів, люди можуть зробити паузу, задуматись й віднайти якесь рішення.
Щодо рішення, то воно теж закладено в концепції, ба навіть більше, стало її ядром: "Дозволити собі "і-і" замість "або-або". Знайти новий баланс".
18 вересня автори концепції представили вже й "графічні елементи системи візуальної ідентифікації України".
Якщо якийсь слайд вам не сподобався, або викликав неоднозначну реакцію, то, як стверджує віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул, ви може висловити свою думку 10-12 жовтня в Києві на Міжнародному туристичному форумі, де заплановано провести широке обговорення концепції бренду України.
Автори ж концепції пропонують залишати свої відгуки на сторінці проекту у Фейсбуці http://www.facebook.com/BrandTourismUkraine.
Концепція розробляється не за державні гроші, а за гроші європейського гранту. Остаточно роботи по її розробці повинні бути закінчені на початку 2014 року.
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 8814
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів

Re: Бренд України

Повідомлення ABG » 07 жовтня 2013, 10:10

На http://www.uspp.org.ua/news/3727.predst ... kraini.htm :
Представлені графічні концепції туристичного бренду України
27 вересня 2013

Представлені графічні концепції туристичного бренду України
Партнер УСПП - команда «ВікіСітіНоміка» - спільно з німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ) презентувала систему візуальної ідентичності туристичного бренду України. Для обговорення були запропоновані три графічних варіанти, що ґрунтуються на концепції «і-і».

Концепція №1 ілюструє ідею «і-і замість або-або»; концепція №2 говорить про об’єднання, сполучення протилежностей, концепція №3 ґрунтується на паралелях — мирному співіснуванні різних шляхів. З повними версіями графічних концепцій можна ознайомитися на сторінці «ВікіСітіНоміка» у Фейсбуці: http://www.slideshare.net/WikiCityNomik ... ainevisual

«Брендинг країни - це не тільки дизайн. Це адекватна культурі країни стратегія, послідовні дії. Завдання дизайну - посилити сенси образами, позиціонувати країну «візуальною мовою», - каже Тетяна Жданова, член команди «ВікіСітіНоміка».

Результатом роботи стане бренд-бук, який включатиме в себе концепцію бренду і систему візуальної ідентифікації. Важливо, що візуальна частина буде ґрунтуватися на концепції.

Створена концепція і система візуальної ідентифікації будуть використовуватись органами виконавчої влади і уповноваженими ними інституціями у сфері промо-туризму для офіційних заходів, а також громадянами і туристичним бізнесом для просування нашої країни.

у.jpg
у.jpg (6.91 Кб) Переглянуто 13843 разів
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 8814
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів

Re: Бренд України

Повідомлення ABG » 27 вересня 2015, 12:40

З 2002 по 2006 роки існував інший туристичний бренд України, розроблений державним підприємством "Національна туристична організація" при Державній туристичній адміністрації України 2002-2006.

Бренд_2005.jpg
Бренд_2005.jpg (32.02 Кб) Переглянуто 12775 разів


З 2008 по 2010 роки використовувався інший туристичний бренд, розроблений державним підприємством "Національний туристичний офіс" при Державній службі туризму та курортів Міністерства культури і туризму України.
Logo2008.jpg
Logo2008.jpg (14.45 Кб) Переглянуто 12775 разів
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 8814
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів

Далі

Повернутись в Емблематика органів влади та України загалом

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей